Friday, August 17, 2012

Dapur Shu Shinju ~ Macaroni Carbonara Mushroom

Inspired by Kathyjem....

Kelmarin BW ke blog kathy tgk spagethi Carbonara dia...pehhh.. terus teringin... balik keje terus gi cari barang & berbuka dengan Macaroni Carbonara Mushroom ni... kenapa Macaroni??? sebab nak habiskan stock yang ada... jgn membazir.. kan..hihihi...

Memang sangat kena ngan citarasa aku... lepas ni nak buat lg..senang jer... nak tau resepi sila ke blog beliau... [Click sini]..


penuh dengan mcm2.. setiap masakanku sayur adalah wajib..kalau xde.. x feel...hehehe...

ampun ya..tayang di bulan Ramadhan yang mulia ni... takmo kecoq2 na...hehehe...


Rasanya raya ni nak jamu cenggini jer kat tetamu... cepat & mudah.. tak gadoh nak pecah peloh masak nasi beriani la.. nasi tomato la.. nasi minyak la... heheheehe... boleh gitu...????



En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

2 comments:

  1. dap ni....salam aidilfitri maaf zahir batin

    ReplyDelete
  2. tengok menu waktu mcm ni boleh tahan laparnye..huhu..selamat hari raya...

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers