Thursday, August 9, 2012

Dapur Shu Shinju ~ Try Buat murtabak Maggie !!!!

Salam...

Tahun ni, sejak bulan puasa ni xde langsung resepi ramadhan... mood malas sgt ke dapur..huhuhu... baru2 ni saja jenjalan blog CikEpal... terlioq tgk murtabak Maggie dia.. Oleh sebab senang giler nak buat..tu yg rajin... tak sampai 15min dah siap... hahaha... cari resepi yg senang2 udah ler...

Senang jer buat ni..rasa semua dah tau... celur maggie.. pecah 2 biji telor.. masuk hotdog ke isi ayam ke udang ke(saya masukkan hotdog..goreng dulu tau)... pastu masuk perencah kari maggie tu... kacau sebati..Panaskan minyak...ohh..saya x pakai minyak yer..pakai planta jer..pastu goreng atas dapor... pastu sampingan letak cheese atas murtabak then masuk microwave... xyah lelama.. dalam 5-6 min sudah....sedap weii... arini rasa cam nak buat lagi..hihihi...


Presenting.... My Murtabak Maggie...hehehehe...







En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

4 comments:

  1. peberet k.ina ni...sekali hadap susah nak stop!hehe

    ReplyDelete
  2. nampk cam mudah..buleh la petang ni..megi kat umah ada sebungkus lagi

    ReplyDelete
  3. akak cuba buat gak resepi dari cik epal ni..tapi kan napa tak jadi tebal macam korang ni..napa napa

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers