Friday, August 3, 2012

Aku Bosan Dengan Sikap Manusia Yang.......

Aku menghargai org yg benar2 menghargai aku... tak hipokrit..sini cakap lain sana cakap lain...& aku juga tak layan org yg bengong!!! kita nak kena ikot mood dia.. kalau mood ok..macam nak masuk dalam kain.. kalau mood x ok.. tarik muka 14.. pastu baru nak say "sorry la.. saya bila otak tgh tak betul ni...duk buat itu ini".. sorry la... ingat aku xde keje nak kena layan mood hang selalu... baik ko blah dari depan muka aku...aku kalau dah benci seseorang..mmg susah aku nak suka balik..take time...

Hidup ni xleh tunjuk baik sgt..nanti org pijak kepala...

 comel budah kat atas nih...

Inilah pesanan khidmat masyarakat dari saya...:p (ai tak marah ok.. cuma bagitau)...

Selamat berbuka puasa tuk semua... Daaaaa....



En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

6 comments:

  1. KHAI pon nyampah orang cenggitu...mai mood elok cam nak masok kain..tapi mood x elok chommmmmmm ja muka...
    nyway..selamat berpuasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. khai... kan.. nyampak giler ngan org perangai camtu..pastu yg jenis talam bermuka2 pon shu nyampah....huhu..

      Delete
  2. hehhehe tu la pening dengan pelbagai ragam manusia...tapi i suka kawan dengan uuu :)

    ReplyDelete
  3. dikalangan kawan kawan akak ada je yang macam ni..kadang terasa gak..ikut emo dia je...nasib la akak ni jenis tak pot sgt..tp bila keadaan dah reda mmg sah la kena sembur balik..

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers