Saturday, August 18, 2012

Aku Ikhlas !!!!!...Tapi....

Aku lakukannya dengan ikhlas.. tapi, jangan la ambil kesempatan plak.. sedih ai tau...huhuhu...=(

Nak dekat raya ni ai touching plak... stress pon ade gak... tapi ai buat dono jer.. taknak spoilkan aidilfitri yang mulia ni....

Harap Allah dapat bantu aku... kadang-kadang rasa nak marah pon ade.. tapi, aku kena sabar...

InsyaAllah..aku harap dalam masa beberapa bulan akan datang hidup aku akan lebih tenang...sebab ape??? sebab... insyaAllah.. lagi beberapa bulan aku dah nak kawin.. aku harap hidup aku akan berubah dari segi ketenangan jiwa... rasa macam kalau ade suami kat sebelah.. leh manja2..mengadu domba... ade gak teman bicara... teman nak kongsi masalah gitu...tol tak??? itu pendapat aku la kan....

Ok..bai...



Selamat Hari Raya !!!!  



En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

1 comment:

  1. betul betul betul...

    dia boleh jadi tempat segalanya :)

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers