Tuesday, June 14, 2011

ACU SAYANG ABANG LONG FARISH !!!

Lately, saya jadi SAYANG GILER kat abanglong Farish.... nak marah dia pon x sampai hati... kalau dulu ade gak usik2 dia... kalau dia noty, saya marah2 dia.. tapi, now cam dah x sampai hati nak marah dia...


Dulu... dia nak mainan yang ntah apa2 saya xnak beli kat dia... now, nak ape2 pon saya kasi...

kadang2 abah marah dia & usik2 dia sampai dia nangis pon saya marah abah balik...hehehe....

Abang long dah mandrem acu erk???


Semalam tokayah mengusik along sampai nangis teresak2... acu janji nak beli mainan tuk along kat 7Eyang along nak tu kan.. balik karang acu beli k...

Cukup bulan ni acu janji nak bawa along naik keretapi lagi kan... acu bawak along naik keretapi Bukit Bendera plak k....



ACU SAAAAAYANG ABANG LONG FARISH BANYAK LAUT !!!!!!!!








3 comments:

  1. chomell ank sedara sis shu...heheheh

    ReplyDelete
  2. byk laut tuuuu...
    syg encik tunang byk mane lak? hehe ;p

    ReplyDelete
  3. perghhh dua2 vogue dgn spec...heeee

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers