Friday, July 22, 2011

ANISSA LAST EPISODE...

Aku tak paham & heran jugak sebenarnya ni... kaum2 ADAM banyak yang layan cita ANISSA ni... bila aku survey2... diorang suka sebab watak Farid (Zamarul Hisyam) tu jer...pandai simpan rahsia..kononnya... at the end... errrmmmm....

Bukti dalam family aku semua layan habis2an cite ni....

3 org abg aku...termasuk ngan abah sekali...oh, abg aku yg sulung dok depan2 tv nu... korang tak nampak sebab terlindung ngan kak ipar aku....


Tapi, yang tak tahan tu... semalam tengok last episode...ade yang "banjir"...hihihi...


sabar jer la puan fyda oiii.... dah nasib "Balkis" camtu.. ape leh buat....fragile nye kamu....huhuhu....


Noted: Sib baik bukan yang "macho2" tu yang nangis...hahahaha...





4 comments:

  1. akak xpenah tengok cita nie...hehehehe....sebab time2 cam tue akak dah zzzzzzzzzz di ulit amani...

    ReplyDelete
  2. huwa sedih sgt tak dpt tgk episod last...tak dpt nak rasa kesedihan ...episod 1 tau akak follow...tak sangka ending dia farid mati...akak geram sbb awal awal tak kantoi balqis tu madu dia...harus mlm kang bukak tonton..

    ReplyDelete
  3. tadik baru baca dlm blog mimy..hehehe saya tertinggal rupanya2 dah habis sudahh

    ReplyDelete
  4. cite ni camne ek..fyda sampai nangis tuuu

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers