Friday, July 22, 2011

Kata nak KURUS kan... kerja berat la.....

so, ikot abah gi kebun.. kasi pecah peluh skit...

abang zaki memesin itu lalang yang agak panjang...


saya menyakaq...

arrrgghhhhh...benci tengok badan sendiri... saya nak kurus !!! nak kurus !!!! tu la..dulu makan tak hengat donia.. bila dah dekat ngan "HARI TU" baru lah terhegeh2 nak DIET...huhuhuhu...sedeh !!!!! :((

amboi...rileks banyak nampak.. taknak tolong ke?


Agak2 turun 1-2kg kot badan aku ni.. 1 kebun aku menyakaq !!!!


ohhh...kasi 1 pose maut skit...

:p



9 comments:

  1. amacam ada keluar peluh tak.hihihi..

    ReplyDelete
  2. amboi... kemain melawo ke kebun!

    ReplyDelete
  3. mimy hamid ~ sampai basah baju tu kak...puas..hihi...

    ReplyDelete
  4. inaachik ~ lawo ka camtu.. tgk dah qupa cempedak diluar pagar jer..huhu...

    ReplyDelete
  5. Yang paling best pd diri Shu nak tau ape? Ceria sokmo..huhuhu...

    Jom berdiet sama2...

    Kalau nmpak makanan fav tu bygkan jelah bilah makanan tu dh jadi hampas nt...trus ilang selera..kihkih :P

    ReplyDelete
  6. takpe shu...janganla dirisaukan sangat berat badan tu. Kalau nak turun, turunkan slow2..Jangan mendadak, takut nanti kesihatan shu terganggu pulak.

    Nak wat kebun ape tu?

    ReplyDelete
  7. tersenyum2 uuu yg sibuk buat kerja tu...ahehhehee bestnya la hai berkebun bagai di tanah yg lapang...boleh main bola sekali tuh...lepas ni kena jogging 5-6 pusing ler kat situ... syokk tu udara nyamann...kalo i picnic dan sunburst jek terus..akekekkee ala2 sauna luar rumah gituw ;)

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers