Thursday, July 21, 2011

GUESS what ????

Hye....

Hari ni nak tayang kat korang... cik shuhadah semalam gi shopping... cik shuhadah kan orang kaya... nak eksyen jap !!!!


Tak main la sopin tepi2 jalan... cik shuhadah tak layan... jatuh standard ai ok... cik shuhadah sopin kat butik "MENEKA" ok...

Cik shuhadah beli ape tau... cik shuhadah beli ni....


oh..korang tak nampak isi dalamnye erk...jap2..tengok bawah ni plak...


cantik tak? cantik tak? mahal ni oooo... jgn main2...

Actually, bebaru ni, cik shuhadah ade dapat hadiah jam... tapi, ade ke org tu bagi jam local kat cik shuhadah.. tak main la local2 ni... cik shuhadah pakai jam branded ok... kalau pakai yang local ni jatuh la standard ai...huh !!!

Sib baik "org tu" sanggup pi beli yang baru tuk cik shuhadah..walaupon poket "org tu" sampai haus nak beli jam branded ni... sampai tak cukup makan... kena puasa.. & sampai "org tu" nak kena wat "loan tak diiktiraf" tuk beli jam ni kat cik shuhadah..tp, ape cik shuhadah kesah !!! janji cik shuhadah puas ati...

lawa kan!!! puas ati dapat yang ORI....


Noted: Anda percaya cik shuhadah berperangai camni? terpulang.. yang kenai rapat ngan cik shuhadah tau kot cik shuhadah camner... yang pasti jam tu bukan cik shuhadah punya... hahaha...


HATI PANAS BILA TENGOK JAM KAT ATAS TU !!!!! HUH!!!!!






8 comments:

  1. sgt sinis u! perli sape ni?

    kalo bkn kamu yg punya, siapakah???

    ReplyDelete
  2. cantiknya jam ni... siapakah pemilik sebenar jam ni..

    ReplyDelete
  3. hehehehe..biar pape asal bergayerr..

    ReplyDelete
  4. wohaaa...santek nye jam!! tertawan mate ML melihat!milik siapakah jam itu? ^___^

    ReplyDelete
  5. cantikkkkkkkkkkk...cik shuhadah beli brapa?? klu satu xmo kawan..kekeke :P

    ReplyDelete
  6. mmg cunlah shu...mengerlip2 lagi....berapa jutaaa lah agaknyaa yea...heeee

    ReplyDelete
  7. cantekkkk tak kesah siapa yg ponyaaa...saya sokakkk bling2 pada benda yg berguna bukan bling2 pada perhiasan gituw..hehehe

    ReplyDelete
  8. amboi..amboi...dpt jamm...

    bestnyee

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers