Thursday, July 28, 2011

Tok Ah Memang Best Kalau Bab Urut Mengurut

TOk Ah dah tau kalau aku pi mesti tak tgn kaki aku yang terpeleot... masuk ni dah 5 kali aku pi mengurut kat dia... sekali tangan tergeliat.... 4 kali kaki tergeliat....

Tapi, aku tak tipu la uolllss... now, kaki aku dah semakin ok... Tok Ah punya penangan mmg terbaek... nampak tok ah cam dah uzur..tapi, sekali dia cekak... menjerit 1 kampung boleh dengar...bagi aku tok ah kalau mengurut... "sedap dalam sakit...."

Punca boleh terpeleot ni camner tau... malam ahad tu pi shopping barang dapur... temankan kak ipar ai si Fyda tu... sekali dah nak balik... jalan tak pandang bawah... pakai wedges jer pon..bukannya pakai heels... tak sedar..ade lopak kat depan..sekali terpeleot la... tapi tak jatuh pon... terpeleot jer kaki tu... masa tu tak sakit lg..yang penting cover..sebab malluuu... pas sampai umah..turun keta..time tu dia punya sakit xtau nak habaq camna... dok rasa patah dah ni kaki aku... lepas tu pi klinik... x-ray semua xde pape..aku nyer ligament ke tisu ape ntah..terkoyak jer doktor cakap... dia bandage..kasi ubat & MC 1 hari... tu la cite dia.....

Tok ah ni boleh urut orang bersalin gak... kak ipar aku cite... dia urut kat tok ah masa bersalin aritu...mmg mantopppp.... orang lama la katakan..... pasni kalau tok ah xdak..xtau dah sapa leh urut lagi.....

tak berani nak ambik gambaq muka tok ah.. takot tok ah marah...hihihi...






5 comments:

  1. kalau along kan..dah lama dah mnjerit2...

    ReplyDelete
  2. awat gambaq kelam..xda flash ka?? takut tok ah terkujat ka...terkujat tok ah terus dia picit kuat2..heheheheh

    ReplyDelete
  3. akak suker diurut.. tapi kalau kene urut2 yg versi camgini... memang teruih jadik fobiaa... waduhhH!! sakitttttttttttt gilerr tuuu! uhuhu....

    btw now dah ok lom lepas urut kaki shu nie? akak harap dah makin elok la yer...

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers