Monday, February 27, 2012

My Strawberry Cheesecake with Blueberry Topping...:)

Finally..dapat gak saya buat cheesecake.... walaupon cari fresh blueberry x jumpa... jenuh saya tawaf hypermarket di seluruh Penang..huhu...

saya letak stoberi kat dalam...& topping filling Blueberry...

sangat best sebab kek menjadi..seisi keluarga menyukainya... abah NON sekali makan terus kata sedap... abah NON ni cukup susah nak cakap sedap kalau aku masak, tu yang teruja...huhuhu...walaupon base dia agak crack disitu... xde hal..esok2 kita cuba lagi...

tapi, modal nak buat kek ni..ya ampun.... semputttttt....

sebulan sekali nak buat boleh kot...hihihihihi...

yummmyyyyy....

Korang nak resepi dak??? kalau nak kasi jatuh u ollsss punya kepala... hehehe...

p/s : thanks to tuan blog Fazlinil Irma Mohamed Aki... resepi dicilok disitu...:) 


En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

9 comments:

  1. nak buat kek2 ceni harussssss tunggu musim gajian...hehehhe

    ReplyDelete
  2. rajinnye shu buat kek...sedapnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  3. meleleh dah ni......saya nakkkk~~~~

    ReplyDelete
  4. ya ampunnnn....kamoo dik bisa buat air lior kaknida belenja cemgini...

    GOD Joob shud, nnti ajak kaknida buat nah

    ReplyDelete
  5. sedapnya ye la shu...cream cheese mahal mehh skang hehehe

    ReplyDelete
  6. pandainya dia.... untunglah bakal suami leh makan kek free selalu :P

    ReplyDelete
  7. bestnya acu.....nak..nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers