Thursday, February 2, 2012

Pantai Merdeka TAK BEST & Satay Ikan BEST

Salam semua...

Masa wiken CNY baru ni, saya ade gi Pantai Merdeka.. saja jenjalan bawak mak, kakak ipar & anak sedara saya.. lama sungguh tak kesana...

Setibanya di Pantai Merdeka.. Ya ampunnn... ramainya umat manusia... & yang paling saya tak suka.. Pantai Merdeka da tak macam dulu2.. kotor yang amat2... huhu... sedey tgk...

tgklah pemandangan belakang cik Qaseh tu... so kotor sgt !!

org tersangatlah ramai...sampah dimana2..

cik Qaseh punya peace...

Sangat mengecewakan bukan???

tapi, yang pengubat kekecewaan saya adalah seperti dibawah...

The Satay Ikan... my feberet sedari kecil... dulu ingat lagi masa kanak2 ribena ade sorang pakcik naik motor masuk kampung jual satay ikan ni... sedappppp....

dibakar diatas arang...ade 2 jenis kuah..manis & pedas..tp, kalau nak sedap..campurkan kedua2 kuah itu..yummmyy...:)

secucuk 20sen jer....

Pada korang yang ade plan nak ke Pantai merdeka tu..pegi jer..saya rasa hari tu pantai tu kotor sebab public holiday org terlampau ramai sampai diorang x menang tangan nak bersihkan kot... saya rasa jer... huhu... bagi saya Pantai Merdeka ni biasa2 aje..

best lagi Pantai Bersih kat umah saya tu..huhuhu...




En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

No comments:

Post a Comment

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers