Thursday, March 18, 2010

TABAHKAN HATI..!!!!!!!!!!!!


Saat ni aku berada di salah sebuah restoran area Butterworth... keluar sorang2.. bawa beg lappy aku.... offkan h/set.. lepak kat sini...sebelum ke sini.. aku duduk di tepi pantai highway LLB Bagan Ajam... sape yg tau tempat tu??? mmg disitulah tempat aku menenangkan fikiran jika aku ade masalah...

Actually, ade sebab aku jadi begini.. aku nak berseorangan.. tenangkan fikiran.. kerana sesuatu telah berlaku terhadapku beberapa jam yg lalu...

Aku sangat sedih dengan apa yg berlaku terhadapku... aku terfikirkan mengapakah mereka2 itu sanggup buat aku begini.. yg boleh membuatkan hatiku terguris.. sangat menusuk..

Aku biarkan airmata ini mengalir... mungkin itu yg boleh membuatkan aku rasa lega.. tp, jauh di sudut hatiku.. semua itu tidak memberi kesan...

Aku perlukan seseorang utk meluahkan apa yg aku rasa sekarang.. tp, teman ketawa senang dicari.. teman menangis................

Ya Allah.. kuatkan imanku... tabahkan hatiku melalui dugaanmu ini... Sesungguhnya aku x berdaya melaluinya.. kerana sudah terlalu lama aku memendam rasa...

6 comments:

  1. huhu.. sedihnya... nape ni...
    sabar eh.. be strong... skrg nangis sepuasnya, lepas ni tak mau nangis lagi k... kene kuatkan semangat... take care tau...

    ReplyDelete
  2. Innallah hama'as sobirin....amin...Sesungguhnya Allah sentiasa bersama orang-orang yang sabar....

    Semoga dugaan ini dapat kita tempuhi dengan redha dan bertawakallah kepada Allah....setiap 1 keburukan yang dihadapi akan ada 4 kebaikan yang tersurat dan tersirat untuk kita...

    ReplyDelete
  3. Shu, nape sedih2 niiii...

    btw, be strong ye...sabar, sabar n sabar....idup ni mmg bayk dugaannye...

    ReplyDelete
  4. thanks semua... jgn risau.. shu mesti kena kuat semangat... i love u alls..

    ReplyDelete
  5. erm...shuD...kekadang memang ada situasi mcm tu...saya tak naFikan....sering terjadi...tapi shud, musti kuatkan semangat n tabah k lalUi n hadapinya.......apa yg terjadi jadikan pengalaman buat diri kita.....
    kekadaNg diri ni perlu sendirian.......

    jgn sedey-sedey k......

    ReplyDelete
  6. alahaiii.. siannyerr... jgn sedey2 keh... banyakkan berdoa & bersabar keh! sesungguuhnyer setiap dugaan & air mata itu pasti ade hikmahnyer dikemudian hari! insyallahhhh...

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers