Wednesday, March 17, 2010

SEPULUH - TAG BY ARNIDA "THE LOVE"



Thanks Kak Nida kerana TAG shud.. excited ni nak jawab... hehehehe...
Tapi nape 10 soklan jer...

**Cara-cara:**

Copy Tajuk entry “sepuluh” dan paste di post anda..
Anda dikehendaki untuk menjawab sepuluh soalan di bawah dengan menggunakan bahasa melayu sepenuhnya.

[1] Siapakah diri anda di rumah?
Di rumah saya adalah seorang anak perempuan tunggal kepada Mr.Zainol & Ms. Fatimah.. Adik perempuan kepada 3 orang abang yg "Maaaasyarakattttt".. hehehe.. yang sporting lah... & seorang anak yang saaaangat rajin...(rajinke???..mestila....)

[2] Siapakah diri anda disamping rakan?
Susah mau jawab ini soklan... saya rasa la.. saya ni cam astro & CNN gak la..kepo..hehehe.. xde lah.. saya rasa saya seorang yg prihatin terhadap kawan2 rapat saya.. rasanyer la.. nk tau lebih mendalam tanya la kwn2 saye... hehehe...

[3] 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai
-Saya nak gaji saya dinaikkan..high maintainance saye ni tau.. boss....please...
-Saya kalau boleh nak bina 1 rumah baru utk mak & abah.. dengan duit saya sendiri..InsyaAllah..
-Saya nak senangkan hati mak & abah.. setakat ni saya suka gak bagi sakit hati diorang.. Ape la punya anak saya ni... pendek kata nak ubah perangai...
-Saya teringin nak ke Pulau Perhentian/Redang/Tioman.. suka sgt.. tapi..xde kesempatan nak gi & budjet xde.. any sponsor?
-Saya nak kawin dengan "MyMusang Berjanggut a.k.a. Mr. Fairuz" & ade 4org anak...Agak keterlaluan x saya ni??..hehehe...

[4] Siapakah nama pasangan anda?
(MUHAMMAD FAIRUZ MD.ISA) A.K.A. MyMusang Berjanggut..hehehe..

[5] Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda
-Hormat pada orang tua ku.. itu yg paling penting..
-Seorang yg penyabar, walaupon aku suka wat perangai.. dia x marah pon..
-Dia seorang yg x MEROKOK.. i like.. mmg target aku nak cari yg x merokok.. bila aku tanya dia kenapa x merokok.. dia jawab.. "MEROKOK ITU HARAM".. ambik kau !!! hehehe..
-Tak suka susahkan orang.. independent..
-Kami sama2 suka makan ais krim... menu wajib bila berdating...

[6] Bila tarikh anda couple?
07 OGos 2008 -GSC, Sunway Carnival-

[7] Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
So far xde kenangan pahit... harap2 mmg xnak ade...

[8] Lagu tema cinta anda?
Katalis - Spider (SiDia tujukan utk aku.. ceewah..)

[9] Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
-Perubahan xnak.. dah ok.. tp, kalau boleh jangan la pentingkan kawan2 sgt.. sampai diri sendiri tercicir...

[10] Tag 10 rakan ada yang lain
-NorisRamzi
-Lady of Leisure
-Fuzah (story og my life)
-Titin
-Sharina
-Huzaini
-Deena Awanis
-Ms AiReEn MoHd
-ZieFauzi

8 comments:

  1. thank's yaaa...sebab sudi siapkan TAG dr saya... kalO tak berapa gemar untuk di TAG nanti g tahu yea.......uhuuhuhuhhu

    ReplyDelete
  2. mana de.. suke la.. besh... shud suka klu kak nida TAG shud.. maknanyer kak nida x lupa kat shud.. ingt2 selalu.. :-))

    ReplyDelete
  3. beshnye Encik musang berjanggut tak smoking...skang ni, sgt susah nk cari org yg tak smoking....

    nnti, tin jwb ye soklan2 ituuu.. :)

    ReplyDelete
  4. hehehe... tin..alhamdulillah... moga dijauhkan encik musang berjanggut dr bahaya merokok...amin...

    ReplyDelete
  5. best giler tag iniiiiiiiiiiiiiiiii... nak buattttttttttttttttttttttttt... tqqqqqqqqqqqqq....
    :D

    ReplyDelete
  6. wat lady..besh kan..hehehe... tp, yg dah kawin wat n3 ni lagi best...kan..

    ReplyDelete
  7. Hi dear!

    Thanks for visiting & following my blog yeah! I've linked yours! ;)

    anyway... you've added me @ FB jugak kann? nice to know you yeah! :D

    ReplyDelete
  8. hai Neena.. yup i'm following u..
    FB pon ade..hehehe.. mengeratkan silaturrahim ler katakan...:)

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers