Wednesday, March 3, 2010

NEWLOOK !!!!

Haa... ape yg korang tgk lain kat blog aku nih??? hehehe.. dah berwajah baru kan... ok x?

Ni nak cerite ni.. org yg mencantikkan blog aku ni tau x sape.. Anida Othman a.k.a ibu zahra sofia.. cantik kan..mcm org dia gak...hehehe..thanks erk kak nida.. esok2, cantikkan lagi blg shu ni erk...melampau betul aku nih...hehehe..



6 comments:

  1. WAH..WAH.....picture saya tetepek di sini..malu..maLu.....Malu...kikikikik.....
    sori weih, kaLO tak lawa design nie..nanTi upgrade kaGik k......nyway, saya suka tgk BLoq ni haRi-hari......sdp mata memandanG.....

    ReplyDelete
  2. wah... compliment ni.. tenkiu..tenkiu..

    ReplyDelete
  3. Welcome...WelCome.........tapi plZ buanglaaa
    StatemNt ""chantek kan dia"" SAYA takdaklaa sampai sHantek mana Pn...besa-besa jew.....Uhuhuuuk

    ReplyDelete
  4. xmo....xmo.. mmg chantek pun nyer... kite x nk buang pun...

    ReplyDelete
  5. dia nie memang perajin meramaikan & memeriahkan BLOQ ...ahahahahaa

    ReplyDelete
  6. tetiba nampak pic lama nieh..MCM MALUUUU lah...^__*

    ngan mata cam panda..sila removed bOlew x dik..huhuh

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers