Friday, March 26, 2010

KERNA "DIA" AKU LAMBAT MASUK OFFICE!!!!!

Salam Jumaat semua...

Hari ni ak semangat nak masuk office.. al-maklumla.. pekerja contoh... hehehe... Baju pon aku dah iron siap2 semalam... kalau x aku iron baju pagi2 sebelom mandi nak gi kerja..hehehe..malas tol anak dara pak non ni.. bukan apa.. benda yg paling malas bagi aku Is iron & lipat baju... heeee.... betol.. xsuke..x suke..

So, aku keluar awal.. park keta kat sebelah Butterworth, aku jalan kaki naik feri.. giler ko ari2 bawak kete naik ferry.. sehari RM7.70..kalau sebulan = kira sendiri erk... mmg la abah aku pencen kapten ferry.. tp, yg dapat free naik ferry just abah aku jer la... anak dia.. sila bayar di kaunter yer!!!!

Tunggu dalam 10minit.. ferry Pulau Angsa pon sampai... maka naik lah aku ferry itu..aku ni jenis suka dok belakang2... syok tgk orang..hehehe...tgk gelagat manusia.. nak tgk sgt ko... tiba2.. satu suara yg besar.. mcm harimau mengaum bergema dalam ferry tu.. rupa2nyer ada org yg kurang siuman.. mengamuk beb... dia dok depan aku jer... terkejut gaban aku.. sepantas kilat aku lari pi dok kat belakang sekali..(kat situ ada la 2-3 org mamat2 hensem..so, rasa protection la skit..)..hahaha... "Si Kurang Siuman" tu..masih dok mengamuk.. dok bersilat atas kerusi...

Pas pada tu.. Kapten ferry Pulau Angsa plak turun.. aku kenal Kapten tu.. Almaklomla.. abah aku kan pencen kapten ferry(aku dah ckp kan tadi).. lagi la aku rasa selamat... Dia cakap x leh biaq ni.. kena panggil polis.. Elok polis sampai... baik plk Si kurang siuman tu.. senyap plak.. myb dia takut kan..hehehe.. Diorang nak tangkap dia x boleh sbb dr segi rupa x nmpk cam org x betol.. berpakaian elok jer... pulak tu dia dah senyap.. so, polis tu stay atas ferry tu sampai ke seberang Penang... x mengamuk sampai ke sudah... bagus....

Itu la cite dia sbnrnya.. lbh kurang 1/2 jam jugak ferry x jalan.. makanya.. aku sampai opis lambat 50 minit... So, bila dah lambat mood nak keje pon dak kurang...

BerFB & berBLOG la aku hari ni sampai kul 5...

Eh..korang.. jgn kasitau boss aku erk...hehehe...


5 comments:

  1. Boss...Boss..owh bozzz tgk shud ni..dia dok berblog n berFb...ehehheehe....
    aduyaiii shud, kaLo kaknida tatau nak cakap apalaa..sebab FOBIA ngan org gila nie..uhuhuuh..

    ala, org GIla tu saja nak amik perhatian shud kot.......tu dia dOK besiLat ataih kerusi..nak tnjuklaa tu dia pandai besiLat.....hihihiihhihi....nyway.shud take care spnjgn pejalan k....

    ReplyDelete
  2. ala.. kak nids..jgnla gtau boss... huhuhu...

    kak nids fobia ngan org giler.. shu ni plk jenis suka tgk gelagat org giler ni...

    tpkan.. shu suka kak nids sbb ambik berat kat shu..rs sebak plk..huhuhu..tq.. i luv u lah..muaaahhzz..

    ReplyDelete
  3. meh nak kasik tahu kat bos shu ekekekeke....
    jahat tol lady ni kan..
    :D

    ReplyDelete
  4. wakakakakakakaka... abisss gelakkk dah aku baca entry hang niee Shu.... adehhh.. sakit pewoott... huhuhu... lawak lah!

    ReplyDelete
  5. lady... bukan jahat la.. nakal2 manje..hehehe...

    neena... lawak ker..hehehehe... seronok dpt bagi u ketawa.. at least i dpt bagi u happy... :)

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers