Wednesday, March 10, 2010

BANYAK CERITA NI !!!!! MARI2 BACA....

Salam... Ape khabar semua.. sihat kah anda????

Banyak cerita nak share ngan korang ni...hehehe...

yang pertama... BERKUMPUL ADIK BERADIK....

Hari ahad lepas.. ade wat kenduri kesyukuran kat rumah tok..Tg.Bunga..
seronok sgt dpt berkumpul adik beradik.. bukan senang kan.. masing2 bz.. bila dah ade kenduri kendara mcm ni la dpt berkumpul kan.. ok la kan... best gitu..
Ingat lagi.. dulu pon pernah berkumpul camni.. wat barbeque(betul ke aku eja ni)... malam tahun baru.. best giler...hehehehe...







yang kedua.... AKU BELI BLACKBERRY....HEHEHE..


tercapai gak hasratku nak pakai BLACKBERRY... :)) korang perasan x? pic aku kat dalam fone tu.. kat mana2 aku guna pic tu sbb aku rasa pic aku tu cantik sgt....hehehe...perasan...

& yang last..(ni yg best ni)... AKU KEKURANGAN SELERA MAKAN...

Sejak 2-3 hr ni.. keinginanku untuk makan berkurang.. adekah ini petanda yg aku akan loss weight... hehehe...
mmmm... mencurigakan.... nape erk?????

putih & gebu x muka aku????
ape kena mengena dengan ini cerita????????

4 comments:

  1. WAH hapPY nyaa ada HENpon bawu...
    syok..syok lagik meriahlaa BERFB nuuu..;p

    shu, makin sHOmel laaa..GEBU kew...tgk besa jaa..pakai kosmteik apa laa..ni mesti kes rajin p buat facial ni..tgk muka GEBu jaa la nie

    ReplyDelete
  2. syok kan boleh kumpul reramai adik beradik... tahniah sbb dapat henpon baru blackberry gitu...
    btw, mmg putih gebu dan cantik orangnya... leh share tips kulit putih gebu dak? lady nak gak putih gebu gini... hihi... tq sbb tag lady... nanti lady buat tag tu yer..
    :)

    ReplyDelete
  3. mmg syok.. ade ramai lg kat belakang tu..tp, diorang malu nk bgambar..hehe.. ala xde putih gebu mana pon.. besa2 jer.. tips dia.. makan byk.. putih gebu la jadinye..hehe.. bila lady nak balik mesia?

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers