Wednesday, November 10, 2010

Mari Menari..... :-)

Salam & Hai....

Last week, graduation day anak sedara saye si Tasya tu...Dia ada wat persembahan tarian ape ntah... My family member semua join gi tengok persembahan dia... cuma saye ngan MakAbah jer x dpt ikot..sebab kene keje..huhuhu...

So malam tu si Tasya nak tido umah maktok dia... katanye nak tido ngan acu... so, saye soh dia menari tarian yg dia wat ptg tu...

Mulanye dia xnak... katanye sebab xde selendang... "Acu, tasya xleh menari kalau xde selendang.. masa tasya menari teacher bagi pakai selendang kat Tasya"...ok... nak tengok punya pasal saye kasi shawl saye kat dia....ikat kat pinggang..&....

3,2,1... go....



betapa gigihnye dia nak tunjuk kat acu dia...sampai terjatuh...hahaha... siap kira step.. 1,2,3,4... 5,6,7,8.... cam cikgu Linda Jasmin plak..hihihi....

Saye nak jer tunjuk kat korang gambar dia nari time tu...tp, video tu ade kat ibu dia plak.. tarian cina katanye....hihihi...

Tasya..Tasya... agak2 korang dia leh tak masuk ujibakat AF 20 nanti...hihihihi....

160520101307
ni ala2 model tgh swimming..kalau bab posing2 ni.. serah kat dia....sifo dia sapa xtau....hihi..

Apa2 pon...Tasya..kasi proud yr parent soon k... sayang kamu....:)


5 comments:

  1. alolo cutenya tasya menari..nanti tasya ajar untie pepel menari gak nyek..

    ReplyDelete
  2. comel hehe.. eh besok birthday shu ke?

    ReplyDelete
  3. untie purple ~ boley saja.. anytime..:)

    ReplyDelete
  4. lady ~ comel kan... a'aa .. esok birthday shu..hihihi..:)

    ReplyDelete
  5. The litle child who is swimming, such a cute one!! :)

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers