Thursday, February 10, 2011

HOT MAMA

Salam all,

Saya dalam banyak2 artis, saye paling minat ngan si HOT MAMA ni.... maintain ok... korang nak tau sape?? dia terkenal ngan Rambut Palsunya...:) sapa lagi kalau bukan si ERRA FAZIRA tu...

Maintain ok..macam anak dara....

Jom layan pic2 ngan anak dara dia si ALEESYA yg bambam ni...eeee...geram sgt kat dua beranak ni....


59521_159139120769292_146556972027507_516541_529024_n

ALEESYA cakap CAK !!!

61747_159139300769274_146556972027507_516543_5546712_n

63366_159139314102606_146556972027507_516544_3426644_n

59995_159139437435927_146556972027507_516545_6826047_n

62188_159139454102592_146556972027507_516546_2931921_n
lawa kan baju pink yg ERRA pakai ni...

63372_159140207435850_146556972027507_516548_7940806_n

59116_159140747435796_146556972027507_516550_6011254_n
tgk la si ALEESYA tu..bambamnyeeeee....

62875_159143557435515_146556972027507_516562_1202034_n

61927_159144367435434_146556972027507_516565_3505661_n
fuhhhh...

sekian, dari saya....

14 comments:

  1. aduhhh bila la akk nk maintain gak camni ekk...bepeluh tgk bdn erra.eheh..

    ReplyDelete
  2. ERRA chntik...FoFuLAr lak tuh..sume berebut nak dia..... tuh menten jaaa tuh...segak dia.....

    suka baJu PINK dia...
    katoh chinta suda

    ReplyDelete
  3. yup akak memang minat sangat ngan dia nie...badan dia sangat cantik kebabom kan...baju2 dia semua cantik..semua akak berkenan..huhuhuhuh

    ReplyDelete
  4. diaorg artis nie semua majority nyer pegi slimming centre.. so tu adelah salah satu penyumbang kepada body yg maintain... apa ppun dia memang gorjes! aleesya plak dah memang ade ciri2 model dahh.. tengok kaki aleesya kat dlm gambar tu cukup la.. hehehe...

    akak suke gilerr ngan baju dia yg last tu! malatooppssssssss!!!

    ReplyDelete
  5. cantiknya baju2 dia.. memang minat betul tgk... elok terletak kat badan erra..

    ReplyDelete
  6. cntik giler bj die tuuu

    ank die bambam nyee...gerammmm

    ReplyDelete
  7. cntik giler bj die tuuu

    ank die bambam nyee...gerammmm

    ReplyDelete
  8. kak ratu ~ boleh tu... nak seribu daya...ehehehe...

    kak nida ~ cantik kan baju pink tu..

    ReplyDelete
  9. kak pepel ~ cantik kan..kan..kan...

    kak neena ~ betol la apa akak cakap ru..artis kan...

    shu pon suka baju yg last tu.. kalau kak neena yg pakai..ya rabbi.. sumpah gojes sgt...

    ReplyDelete
  10. kak deqna ~ akak sesuai pakai camtu..sebab akak tinggi lampai cam model...:)

    ReplyDelete
  11. Lisa mmg minat erra dari dulu..x byk kontroversi dari dia...cantik2 baju dia..Lisa minat baju pink ngan kelabu tu la shu..

    ReplyDelete
  12. Lissa ~ pas preggy ni lissa leh la melaram cam erra ni...caiyok2..

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers