Wednesday, January 11, 2012

Kita Hanya Merancang... ALLAH Penentu Segalanya.....

"Wamakaru wamakarallah... wallahu khairulmakirin"...
Kita Merencana, Allah Juga Merencana, sesungguhnya Allah sebaik-sebaik Perencana"....

Sesungguhnya benarlah Ya Allah.. hanya perancangan Engkau sahaja yang berjaya....:)


Takpe... tumpang gembira untuk kawan2 yang tersayang......

saya OK tau... jgn tinggalkan komen2 yang membuatkan saya sedih plak.....hihihihi...


En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

9 comments:

  1. Shu okey ke?
    Risau saya baca entry ni..kot2 la apa2 jadi... tak mau sedih2 la...tgk gambar Shu happy je....senyum...cuteee..

    ReplyDelete
  2. emme ~ shu ok la dear...jgn risau... anyway, thanks ya...meh nak kiss2 skit..muaaahhhh !!!

    ReplyDelete
  3. sabar ek shu..banyak kan baca...rabbi yaser wala tu aser..semoga dipermudahkan

    ReplyDelete
  4. sis shu memang ok kan!! suke mcm ni....tau.

    ReplyDelete
  5. jgn sedey dear.. jika tidak dimasa terdekat... insyallah satu hari nanti di masa hadapan bakal tiba detik dan titik manis itu dlm hidup mu.. Byakkan berdoa moga segalanya kembali pulih dan apa yg kamu impikan itu menjadi kenyataan.. insyallah... akak sentiasa mendoakan yg terbaik buat kamuu... *hugsss*

    ReplyDelete
  6. i love u...n with u always!!! iris sophea kim salam sayang. kiss!!

    ReplyDelete
  7. thanks semua... sayang korang !!!

    mrs chenta ~ kim slm iris balik yer...bila la dpt HUG HUG iris ni...huhu..

    ReplyDelete
  8. tak leh nk komen sbb tak tau apa2...hehe

    cuma harap shu dpt senyum selalu sbb shu sgt manis bila tersenyum :)

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers