Thursday, March 31, 2011

Belasah isteri hamil mengidam... Stupid punya Suami !!!!!

KUALA LUMPUR: Seorang wanita yang hamil empat bulan cedera di kepala dan badan apabila dipukul suaminya selepas dia mengidam buah kelur atau munggai serta lempuk durian dan meminta suaminya mendapatkan dua jenis makanan itu.

Dalam kejadian kira-kira jam 11 malam kelmarin di sebuah rumah di Bandar Baru Sentul, di sini, wanita terbabit yang berusia 28 tahun dipercayai ditumbuk dan ditendang suaminya yang berusia 30-an.


Sumber berkata, ketika kejadian si suami baru pulang dari kerja sebelum mangsa memintanya keluar dan membeli makanan berkenaan kerana dia mengidamkannya serta memberitahu tidak dapat tidur jika tidak memakannya.

“Lelaki terbabit yang berkemungkinan tertekan dengan tugas di tempat kerja dan belum sempat berehat tiba-tiba berang sebelum memarahi isterinya itu.

“Tindakan lelaki terbabit menyebabkan berlaku pertengkaran selama lebih 20 minit sebelum si suami gagal mengawal kemarahan dan menendang serta menumbuk isterinya.

“Walaupun isterinya itu berulang kali merayu dikasihani dan mengatakan bimbang kandungannya itu terjejas, ia langsung tidak dipedulikan.

“Selepas melepaskan geramnya, lelaki terbabit keluar dari rumah dengan meninggalkan isterinya sendirian,” katanya.

Difahamkan, mangsa mula meminta pelbagai makanan dan buah-buahan yang sukar diperoleh di ibu kota kepada suaminya itu kerana mengidam selepas doktor mengesahkan dia mengandung sejak dua minggu lalu.

Sebelum kejadian kelmarin, lelaki terbabit cuba memenuhi setiap permintaan isterinya, namun hilang pertimbangan selepas tidak tahan sikap isterinya yang sering meminta makanan yang pelik dan sukar didapati.

Sumber itu berkata, mangsa yang cedera menghubungi rakannya sebelum dibawa ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) di sini, untuk pemeriksaan.

Bagaimanapun, mangsa hanya dirawat sebagai pesakit luar dan tidak menjejaskan bayi dalam kandungannya.

Selepas berbincang dengan ahli keluarga, mangsa yang bimbang perkara sama berulang tampil membuat laporan di balai polis menuntut tindakan diambil terhadap suaminya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Sentul, Asisten Komisioner Zakaria Pagan ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan kejadian terbabit dan memberitahu siasatan lanjut dilakukan.

Buat si isteri : Kot yer pon..kasi la suamimu rehat sebentar bersama KIT KAT.... kata penat bekerja kan...


Buat si suami : Isterimu tu ngandong... x paham ka??? hadoiii... enko x payah kawin la kalau camni layan isterinye...


Note : Baru semalam mak kite wat gulai munggai.. depan umah saye nala punya besaq pokok munggai dok ada...hehehehe....:p


5 comments:

  1. kau pun dah tau laki kau penat, kau gedik jugak, kan dah kene, padanla muka kau... dah la melayan kau satu hal ni kau mintak yang bukan-bukan lagi... kan dah kene blasah.... diam-diam sudey...

    ReplyDelete
  2. sape yg ngandung sok rasela sndiri camne.takble nk salahkan pompuan tu gak.even tak ngandung pun suami mmg tak boleh buat bini camtu.akak dulu se ngandung anak pertama tgk abg kandung akak buat nasi goreng apa ntah.dia buat ngam2 utk dia.mmg nak sgt time tu...tapi sebab tgk nasi tu skit trus masuk bilik nangis.jd agak susah jugak nk xplain mende2 cmni.cume istighfar je la bila ade kes2 cmni kan...hrp takde pape yg tak elok berlaku kat dorang.

    ReplyDelete
  3. Hadoiyaiiiiii!!! sampai nak kena belasah2 plak ni...:(

    ReplyDelete
  4. ohhhh... masa 'NAK' ko pernah tanya bini ko penat tak?
    tapi bila dah 'JADI' ko x reti nak sabar?!
    watdef la!!!

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers