Monday, March 21, 2011

FLU GIRL !!!!!!!!!!!!!



AH-CHOOOOO....!!!!!!!!!!!!

Haishhh...rimas tol la... semalam sebelom nak tido sampai lagi sekrang ni... berair jer idong ni... merah2 dah.... sakit2 dah idong ni... sekali dia AH-CHOOO... bergegar badan...rasa sampai ke tulang meluang....rasa cam nak cabut hantar pi servis je idong ni....huhuhu...

Nak makan ubat...kang pengsan plak kat opis ni.... dah la keje banyak menggila.... hadoiiii.... rasanya no choice... terpaksa makan gak ubat selsema ni... dah tak tahan sgt dah....

sib baik balik jer dr Putrajaya, baru selsema menyerang... kalau tidak mmg percutian tak bermakna la namanya...

Apa2 pon, nak gtau korang !!! best ooo pi wedding chenta zetty... layanan yang diberi adalah superb best !!!! thanks my dear...:)

Best jugak sebab dapat jumpa sis neena ,sis yus pepel... & amani comey lote yg action giler...:p

Nanti bila dah lega skit selsema ni saye updates k....

Daaaaa.....




10 comments:

  1. wooo selsema...minummm FRESH OREN suam banyak-banyak......skit

    tudiaa depa...best erkk..baguihlaaa
    berbaloi jalan jauh..ehehhe

    ReplyDelete
  2. a choooo...

    ala cian nyer sis.. awat leh aaaa chooo nie.. tito la awei2 cikit.. ehehhe.. makang ubat ok.. jangan tak makang

    tk care

    ReplyDelete
  3. take care my dear... makan obat tau.. jgn cikelat ehhhh

    ReplyDelete
  4. choo choo train... hehehe.. siannye, tak baik2 lagik erk... makan je ubat tu.. kalo pengsan lain cerita.. janji idung tu kering.. :) take care

    ReplyDelete
  5. la selsema lg shu..cian dia...take care k.dh sihat update cecepat gambar tau.tak sbr nk tgk.

    ReplyDelete
  6. take care shu..jgn lupa mkn ubat..rest cukup2 tau..

    ReplyDelete
  7. HAI shu,,naper shu keje logistic jga ker??

    ReplyDelete
  8. get well soon....& minum air banyak2...

    ReplyDelete
  9. mkn vit C...sure sempat sembuh, shu..

    ReplyDelete
  10. get well soon my dear...xsabar nak tunggu N3 dan kidnap gambar dari shu nie..heheheh :P

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers