Tuesday, November 8, 2011

Aidiladha Awal Sehari...:)

Tarikh : 05 Nov 2011(sehari b4 raya)..

Tujuan asal nak melawat ummi Abidah & Baby Zain... Lepas tu kawan kami Aishah ajak teman dia nak "memanggil" kawan kami 2 org lagi Fizah & Salwa...

Yang ni kat umah Abidah dulu... melawat dia yang baru 17 hari berpantang...


Muhammad Zain Al-Abidin... comey..hidung terpacak like father dia...:)


baby zain dengan acik ecah...

baby zain dengan acik pujah...

depa kata baby zain syok dapat tidoq atas tilam empuk..hahaha...

dengan ummi abidah...:)

Lepas balik dari umah ummi abidah..kami pakat2 pi umah Fizah plak.. teman ecah nak memanggil....

Kat sana.. mak Fizah jamu ketupat, rendang, kuih raya... hihihi.. sebab tu tajuk tulis raya awal sehari.. kami yang pakat rasmi dulu ketupat rendang, kuih raya tu..hihihi..

dah qupa tgh bersidang plak...hihihi...

ni la kepala majlis bersidang tu..ahaha.. wardati ni kalau dok ngan dia..leh pecah kepala... gelak ja memanjang...

sedapnyeeee....

samperit & blueberry tart ni mmg awsome !!!!!

budak tu x sabaq dah nak makan..:p


dah qupa geng nasyid kan..hihi..

posing lg..:)

ni la tuan umah yg jamu kami makan ketupat rendang tu.. tima kasih la Fizah oiiii... sedap sgt..teringat2 jer ni ketupat & rendang Mak hang..



Ni kiranya hangout yg terakhir myb utk kami...sebab 2 orang tu dah nak naik pelamin..lepas ni sunyi la skit..sebab yang dok meramaikan majlis depa 2 ja la kot..huhuhu..sedeyyy...:(








En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

6 comments:

  1. nak Blueberry tart tu. hehehe mcm sedap

    ReplyDelete
  2. acu..hat kaler pepel..sebelah kueh baulu tue apa???

    ReplyDelete
  3. faiz~ mmg sedap... teringat2 sampai la...

    ReplyDelete
  4. kak dee ~ tu la..nak wat camna..rezeki..kita balon..:D

    ReplyDelete
  5. bonda ~ hat tu maruku ... depa tukaq kaler pepel..hihi...

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers