Tuesday, November 22, 2011

Kami Terjah Bakal Pengantin Baru !!!!!!

Hari Ahad..mcm biasa gi kenduri lagi...kenduri kawen 2 tempat..kenduri bertunang 1 tempat.. tapi, gambo non hado.. sebab saya tak berapa nak kenal sgt.. 2 kenduri tu umah kawan abah.. kenduri bertunang tu pon umah kawan abah... malu plak rasa nak ambik gambo..hihihi...

Ada cerita lawak aritu... last sekali nak gi 1 kenduri ni ngan mak abah.. pastu sampai jer.. tgk umah kenduri kosong..biar betol...balik2.. check kad jemputan balik...upanya kenduri tu next week... hihihihi..abah la punya pasal ni...abah..abah..kikikiki...

Ok, stop cite tu... ni cita len plak.. balik umah dalam kol 4ptg.. xde wat ape.. saja msg BFF saya 2org ni..Ecah & Afini..ajak keluar..sebab yang sorang lagi tu jumaat ni dah nak nikah..kiranya last la nak berjimba dgn dia..si Afini ok jer..no hal.. si bakal pengantin baru x dapat nak keluar sekali.. katanya bizi kemas rumah.. ok, kitaorang paham.. pastu, plan ngan Afini.. apa kata kite gi terjah dia kat umah nak??... yeahhh !!!...plan menjadi..kami pon gi terjah la bakal pengantin baru ni...:)

Sampai2 jer..si bakal pengantin tengah makan meggi..hahaha..konon2 nak diet la tu...alahai.. mak dia kata dari pagi dia x makan apa2... nervous erk ecah??? hihihihi...

Terjahan kami bertukar kepada... kena tolong dia kemas bilik pengantin...adoiii... xpelah..kawan punya pasal.. tolong hampaq cadar... boh sarung bantal.. hampaq carpet... pastu, ingat nak tolong2 kerja lain lagi..tapi, non hadooo..kerja2 mengemas bertukar kepada kerja2 menganyam ketupat, gelak sampai tak hingat dunia & berfotogediks...hahahaha... tapi, best sgt... happy giler time tu..mcm2 cerita keluar...

Ecah & Pini... BFF saya sapai bila2...

saya & bakal pengantin baru...Ecah nampak kurus skit.. diet hang mmg berhasil..:)

Pini & me

pini...aku suka pic kita yang ni...:)

kami....

peace... sedih pon ade time ni..sebab kawan rapat kami dah nak menikah..huhuhuhu...


Ecah, aku doakan yang terbaik untuk hang & Wan... bahagia sampai ke syurga....


p/s - tak sabar nak tunggu Jumaat & Sabtu ni... :)



En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

3 comments:

  1. muka aishah naik seri dah tuh..beseri-seri......UIT tinggai beberapa hari jaa lagi nak belansung...

    MOGA MAJlis depa bejalan lancar....pasni shud n fini plak..ehehehhehe =))

    suka tgk pic aishah lasss sekali....wajah keisiterian tuh dh teserlah...=))

    ReplyDelete
  2. seri pengantin...xpa la..next year turn acu lak..insya-allah...

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers