Thursday, November 3, 2011

Mai...Mai...Mai... Ada Baqang Baqu Ni....Bagoih Punya Dok Ada....!!!!!

Tudia...bagoih punya dok ada...♫•*•♫ pakat pakat dok jengok...pakat pakat mai tengok.....kami ade ceqita..susah dah berjaya...kiah..kiah..kiah pekasam...ala kiah nak pi mana...ala kiah nak pi meniaga....ala kiah dah berjaya...kampung sapa kampung kita...♫•*•♫..
hahaha..tetiba nyanyi lagu kiah pekasam plak dah... seqonok telebih ni..:p

Hampa tengok dak ceqita tu?? syiok oo.. suka dengaq depa cakap loghat utaqa... pekat yg amat2..hihihi...

Ni bukan nak ceqita pasai kiah pekasam hat bulu mata lebat tu... ni nak ceqita ni... ni kami baqu beli baqang make-up... kami beli lipstik/lipgloss pallete..kami beli online... lepaih ni tudiaaaaaa....tak gadoh dah nak beli lipstik.. bagoih punya dok ada....mai tgk....

tudia..semua kaler ade...puaih ati...:)

tayang lagi sekali noo....:p

Pastu nak habaq ampa..kami ade beli jugak gam bulu mata palesu.. hat ni boleh bentuk kening jugak.. tanpa mencukoq...camna cara dia yang tu hampa kena cari kat u-tube ada kot... xpa..sat2 kami tunjuk no...:)

selain gam untuk bulu mata palesu...ade kegunaan lain jugak..bagoih...

caqa dia lebih kurang cam adik ni buat... tak payah nak mencukoq kening tu..wat caqa cam ni... lagipon mencukoq kening tu berdosa besaq noo...

hampa tgk dari minit 0:19 ~ 0:54

tu ja nak share ngan hampa.... kami ni bukan apa...suka la bab2 makeup ni... suka sgt...hihihi.. cita2 kami nak jadi makeup artis yang terkenal... (amoih.. berangan sungguh cheq no..:p)

Ok...Daaaaa...

Assalamualaikom....



En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

4 comments:

  1. nanti leh makeup kaknida laaa...untuk sessi maternity photosHooT..INsya'allah

    ehehehehe

    ReplyDelete
  2. wahh..bestnya..ade maternity photoshoot.... shud takot nak makeup kak nida..hihihi..takot x cantik nanti...

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers