Tuesday, November 15, 2011

WISHLIST SAYA YANG KE-2...=)

Yang pertama dah dapat.. alhamdulillah... ni ade rasa2 nak wat wishlist yang no.2... nak tau ape wishlist saya yg ke-2??

TADAAA....................

1st target kaler PUTIH....cam ILYAS pakai dalam cita Sofiyya.... cantik kan..:)

kalau xdapat kaler putih kaler HITAM pon ok gak...


kalau x dapat kaler HITAM.. kaler MERAH ANG-ANG pon ok gak...:)

agak2 saya boleh dapat tak?? mahal tuuuuuuuu....cam OVER la plak kan wishlist saya ni... tapi, Proton INSPIRA ni ala2 MITSUBISHI LANCER gak kan...




Doakan WISHLIST saya ni tercapai yer... tak cepat lambat... lepas kawin ke... rezeki 2 orang kan... hihihihi...tapi, kalau dapat INSPIRA pon dah Alhamdilillah....:)




En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

7 comments:

  1. wowwwwwwwwww amin...mana tau rezeki pas kawen pakai mitsubishi...vrommm..hon kami yer nak tumpang...

    ReplyDelete
  2. nak sebijik jugak.....kaler SOLID WHITE.....

    akak da jugak wishlist sblam BERANAK...nak jugak p mcm mana pn..nak nAIK cameroNNNN..insya'allah

    ReplyDelete
  3. mak oiii...mantop nyer wishlist..along nak kaler putih yang kat atas tu eh..dah chop dah..

    ReplyDelete
  4. wah nie wishlist ke hint nie?? jangan lupa kasi kami tumpang na acu...

    ReplyDelete
  5. good luck shu!!!insyaallah ada rezeki nanti..=)

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers