Wednesday, November 30, 2011

My BFF Wedding Siti Aishah & Ahmad Syazwan ~ Part 2

Majlis resepsi Ecah sebelah malam... petang dalam kol 4.30 kitaorang dah sampai kat Summit Hotel sebab nak bawak Ecah gi makeup... (kan senang kalau mak andam dtg je bilik hotel..xde la kalut kan)... dah la bilik yg pihak hotel kasi selesa giler... bestnyee wat kenduri kat hotel kan... k dah..stop berangan cik shu..:p

Majlis start kol 6.30p.m. sampai 10.30 p.m, pengantin berarak masuk ke ballroom lebih kurang kol 8.30p.m...saya telah dilantik oleh family ecah sebagai AJK TIME.. supaya time pengantin berarak tak lari.. so, saya dah laksanakan tanggungjawab tu..hihihi.. time cantik jer pengantin sampai ok...hihihi..tapi, saya terlepas nak tgk ecah berarak masuk ke ballroom sebab saya gi parking kete... kan saya bawak dia gi makeup sebelum tu... dah tu sesat plak kat parking..tak nampak pintu keluar...huhu..sian saya kan.. sib baik ade BFF saya pini.. dia yg temankan saya..:)

Jomm kita layan pic pengantin...

masa ni kat butik..tengah siap2...


cun oooo....

sampai jer, pengantin terus ke meja beradab..


sebab ecah x wat pelamin... tp, ok jer.. lepas makan meja beradap tu leh tolak tepi, jadi pelamin gak...


cam ni...


Lepas makan, sesi memotong kek plak....


ada 2 kek... kek rendah (kek betol)

& kek tinggi (kek tipu)..hihihi..



Dah selesai potong kek, pengantin boleh jalan2 jumpa tetamu...:)



family kite pon dijemput tau...

Yang paling best.. dapat jumpa kawan2 sekolah dulu... cam reunion plak kami..semua ade...happy giler.. ada yg bawak anak.. ade yg bawak suami.... bestnyeee....











OK, habis dah.. nak tgk byk gi gambaq kat FB erk....:)


Untuk Aishah & Syazwan.. Selamat Pengantin Baru..Semoga korang bahagia sampai ke Syurga.... cepat2 dapat baby k..:)





En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

3 comments:

  1. sama chantik sama padan........

    SEGAKK SUNGGUH WIFE syazwan.....(:

    bestkan jmpak kawan-kawan lama...mcm-mcm nak cherita...
    topik USTAZAH ZAHIDAH ada dak???? HAHAHHAHAHAHAHA......

    btw, pasni TURN shud plak..lagik meriah rasa...

    ReplyDelete
  2. fuhhhhhh.. best sgt dan paus sungguh tgk gambaq2 niee.. cantekkkk, sharp, marvellous! Subhanallah

    ReplyDelete
  3. cantek semuaanyaa...
    kek tu syg je rs nk makan.. :)

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers