Friday, November 18, 2011

Cerita Along & Aceh yang makin bijak....=)

Mood nak berblog adalah kelaut... tapi, gagah jugak..xnak kasi blog sunyi sepi....

Lama saya tak cite pasal kesayangan saya 2 orang ni... Along & Aceh... malam birthday saya tu abang saya panggil pi umah dia.. wat makan2 skit... kak ipar saya wat Mee Kuah Tulang... as usual, my kakak ipar masak mmg sedap.. cakap jer ape benda yang dia masak..semua saya suka... hihihihi...saya pon banyak belajar masak dari dia.. selain dari MAK...:)

aduhhh...sedapnyaa..teringat2 mee kuah tulang dia ni...huhu...

Anak2 sedara kesayangan saya yang makin noty... nak2 si adik aceh tu... mengalahkan abang dia...

abang long Farish...

suka nak enterprem bila org ambik gambo...

dengan sepupu diorang..nama farish jugak..:)


pose kegemaran dia... fuhhh....:) pakai bedak selepong...dia boh sendiri ni...baru lepas mandi...abang long sekarang dah pandai..mandi sendiri.. pakai baju sendiri..sikat rambut sendiri...semua sendiri lah....:)

adik aceh.. baju dah londeh..sebab kepanasan...

lapar..minum nenen dulu..:)

dah kenyang dia dah start nak membuas...

last... pic ngan acu HARUSSS ada...:)


Kadang2 join main ngan anak sedara sekali best gak...hilang kejap masalah2 yang membelenggu pala otak ni.... :)


En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

10 comments:

  1. Aceh comel lah... lain dah rupa dia.. dah besar dah dia...

    ReplyDelete
  2. Aceh makin comel.. dah lain dah muka dia... dah makin besar dah dia..

    ReplyDelete
  3. sedapnya mee kuah tu..ssluuuuuurrrrrrrppppp
    qaseh makin comel la..

    ReplyDelete
  4. qaseh nampak tembun....comeilaa..

    pic acuu dia sume chantiklaa la nie

    ReplyDelete
  5. betul..layan ank sedara kdg2 enjoy gak..

    ReplyDelete
  6. hhahhahhaha bila ismeth tengok anak saudara u nehh pakai bedak dia dok kata "abg tuhhh..main bedak isk isk iskkkk" hahahhahahhaa padahal dia pon sama...hahahhaa

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers