Tuesday, September 13, 2011

LANGGAR LARI !!!!!!!!!!!

Kebiasaaan aku naik moto jer datang keje... semalam kebetulan lepas keje nak terus ke rumah kawan aku... so, naik la keta kan...

After off. hour turun la nak ke kereta.. keta aku ni tak parking dalam bangunan.. sebab co. aku tak ambik parking lot dlm bangunan... so , aku parking kat luar bangunan... parking lot tepi jalan...

Malangnya... keta aku kena langgar belakang masa parking.... @!)@&a$mp;#!)*#)&%amp;#@)!^#!#!+&\ betol sapa yang langgar keta aku tu...memang tak selamat la keta @ moto hang pas ni... aku sumpah lepas ni keta @ moto hang kena langgar lebih teruk dari apa yg hang buat kat keta aku...

Kesian mr. satria perkasa aku...aritu clutchplate problem... 2 hari lepas altenator enjin problem.. & semalam kena langgar lari plak...huhuhu... & ofcoz kesian kat aku jugak.. sebab bulan ni jer hampir 1K aku melabur kat mr. satria perkasa aku ni...macam2 kena kat dia.."soru" aku  pon dah terMiss...huhu...
takpe...sabar2... ade hikmah semua tu...

Lepas ni aku cantik2kan kau balik yer mr.satria perkasaku....



Noted ~ Luckly, abg kepada en.tunang nak sedekahkan bumper satria depan belakang kat aku...since dia dah tukar keta baru...alhamdulillah... rezeki aku.... cumanya aku nak kena pi cat kaler itam ja....sebab original kaler silver...:) tima kasih bakal abang ipaq...& also to en.tunang jugak atas recomendation yg kuat....!!!! hihihihi...


En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

15 comments:

  1. org yg buat tu mmg kuang ajo... aku pun kena ritu... tp takla teruk mcm kau... cuma kemek je... huhu

    ReplyDelete
  2. sabar..ada hikmah eh tuh...dapat bumper baru kan walau second hand..bagus bakal abg ipaq..

    ReplyDelete
  3. adoiii...gile jahat orang yg langgar tuh.tak bertanggungjawab langsung.x pe..ini dugaan...mayb ade rezeki nk masuk ni :)

    ReplyDelete
  4. selalu cam tu... tempat kejadian tu takde cc tv ker???

    yang penting dah ada penganti...

    ReplyDelete
  5. sangat xbertanggungjawap org itu...paling kuat pon letak la notekannn...saya pernah dilanggar motor kena side mirror pastu motor tu siap kata sorry kak tak nampak...hati nak marah pon xjadi sebab dia kata sorry...kalo x, konpem satu perjalanan asik dok menyumpah jek...

    ReplyDelete
  6. faiz ~ sikit pon sure angin jugak kan...kite jaga keta kite elok2 org nak langgar..

    ReplyDelete
  7. suria amanda ~ tu la along..alhamdulillah... rezeki shu gak tu..tp, geram x abih gi..

    ReplyDelete
  8. liza ~ xtau la dear... masin mulut kamu..biar rezeki dtg mencurah2...

    ReplyDelete
  9. bitt ~ yerla kan... mmg tak bertanggungjawab lgsg..geram...

    ReplyDelete
  10. lah aku ingat biase biase jeh ghupenye tercabut bumper memang patut pon kau maki dia muahahha

    ReplyDelete
  11. betul pelik ni.. cerita pasal keta kena langgar.. tp ada 'hihihi' kat hujung..

    mmg meratapi wei keta kena langgar.. adoiii.. nasib lah ada penyumbang kan..

    ReplyDelete
  12. agak teruk jugak langgar nya...ingatkan sikit...sabar yer..dugaan syawal

    ReplyDelete
  13. memang keji sapa punya keja tue...pengecut la tue...langgar pastue xtinggalkan apa2 note...

    ReplyDelete
  14. eeeiii.. kalau kereta terlukaa.. ibarat hati kite terluka jua kannn.. cam ditoreh-toreh rasanyer! uhuhu.... kalaau akak pun mauuu cemuh berbaldi kat org yg langgaq pastu lari!

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers