Tuesday, September 13, 2011

MAKAN-MAKAN AIDILFITRI DI RUMAH SAYA...

Nak kata OPEN HOUSE takleh..sebab saya panggil tak ramai..sedara & kawan2 terapat jer...kalau OPEN HOUSE rasanya panggilan mesti ramai..pastu kena pasang khemah kat luar..sebab rumah saya sempit... tu pon dah bersesak kat dapur... lom panggil ramai lagi tu..hihihi...

Antara yang saya jemput.. kawan sekolah ade 2-3 org(tak dtg pon..huhu)... bloggers friend.. encik tunang & family..& sedara mara...

Tapi, yang lenlain saya terlupa nak ambik gambo... yang sempat ambik gambo blogger2 friends jer...

Menu aritu adalah Nasi Ayam Madu & Laksa...

P1020078

Sorry,laksa xde gambar...:D

Antara tetamu2 yang hadir & sempat diambil gambar....

P1020074
en.tunang & kawannya...

P1020081
Jue & family...

P1020082
Wina & en.tunangnya Syam..

P1020085
kak nida & family...sorry..gambar sofia sedikit blur...

P1020086
Ekah..adik kak Nida..

P1020105
kak Afzan & suami...

312067_2385489437815_1268155911_2828638_618120886_n
group photo.. (ramainya anak saya..)

P1020090

314425_2385490877851_1268155911_2828642_754813279_n

307566_2385583080156_1268155911_2828692_1380946783_n

P1020088

309384_2385583360163_1268155911_2828694_1490999767_n

P1020104


Thanks korang..sudi datang rumah saya...

Panjang umur...murah rezeki.. InsyaAllah tahun depan saya wat lagi k... saaaaaaayang korang banyak laut !!!! :)



Noted ~ pestime wat nasi ayam periuk besar... saya dah pandai wat nasi ayam k..nanti saya kasi resepi k..ahakkkssss...


En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

11 comments:

  1. napa masa akak p xda nasi ayam...laksa pun xda...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. itu dia geng blogger penang adik manis...salute korang ni..semangat setiakawan

    ReplyDelete
  3. semua cantek2..kamu nampak cun dan slim sikit mehh

    ReplyDelete
  4. nasi ayam tuh fav saya..nyum nyum !!

    ReplyDelete
  5. suka tgok muka shu and kawan eh tuh..flawless jer tanpa cacat cela..apa rahsianya????

    ReplyDelete
  6. x nmpk perut nida lah..x aci..hahaha..tp nasi ayam tu nmpk marbeles..

    ReplyDelete
  7. meriah korang beraya bersama kann...

    baju korang semua pun meriah2.. suker tengok! :D

    ReplyDelete
  8. byk menu dah shu pandai masak...good2...sejuk perut en.tunang pasni....jgn maju ke depan sudah ckp dia :)

    ReplyDelete
  9. meriahnye.. nida, awat muka pucat. awak mabuk teruk ke? badan pun akak tgk susut dah.

    shu n d geng mmg sume melatop!!!

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers