Tuesday, September 20, 2011

KITE SAYANG MAK KITE !!!!!!

Dulu, masa kecik2...kite geram ngan mak kite sebab salah sikit jer mak kite cubit peha kite sampai biru....sakit tau.. pastu nyorok bawah tangga.... nangis sambil panggil abah...


Tapi, sekarang baru kite sedar..kenapa mak kite wat camtu kat kite...

Dia taknak kite jadi anak yang sikit2 nak nangis..sikit2 nak mengadu... dia nak kite jadi seorang yang berani.. bertanggungjawab & paling penting hormat orang...


Dulu mak kite suka masak yang sedap2 bagi kite makan...ingat lagi...mkn tghari 2-3 pinggan...bila waktu makan petang..mak kite wat karipap, kuih lopeh, lepat pisang, cekodok.... sampai tembam dah ni ha...sampai semua orang tanya.."beras ape yang ko bagi anak ko makan timah oiii"....tapi, mak kite tak kisah ape org kata... janji anak dia sihat...alhamdulillah....


Sekarang, kite nak jaga mak kite plak... even nanti kite dah kawin sekalipon... sebab mak kite dah kurang sihat sekarang...mata dah tak berapa nak terang... jalan pon dah tak laju mcm dulu..sebab mak kite ade sakit kencing manis & masalah tulang belakang..huhu...:(

kite nak belajar masak yang sedap2 & bagi mak kite rasa air tangan kite plak...

Sebab kite ade sorang jer MAK....

kite SAYANG mak kite sangat-sangat tau !!!!

 


En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

5 comments:

  1. sayangilah mereka sementara masih ada..sok2 dh takde nangis airmata darah pun tak guna..

    comel lah mak shu..hehehe..

    ReplyDelete
  2. sayanglah dia, pelok lah dia...kucuplaa dahi dia sekerap mana mampuuu...HARGAI dia sepenuhnyaa sementra diaMASIH ada depan mata.......

    OWH mak ni penyeri DUNIaaa tau...

    ReplyDelete
  3. wajib syg mak tau...nanti kalau dah pregnant lagi tau besar nya sayang kat mak kite........semua mak tolong buatkan..

    ReplyDelete
  4. so sweet.. mak adalah segalanya kan.. :)

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers