Friday, October 5, 2012

Holiday Kita !!!!


Salam...

Bawak mak Timah & abah Non pegi holiday bermula esok, lusa & tulat... sementara belom kawin ni kite share lebih banyak masa bersama kedua orangtua terchenta...=)

Destinasi kami kali ni adalah ke Kelantan & Terengganu, insyaAllah....doakan perjalanan kami ya... semoga kami selamat pergi & kembali...

Dah lama rasanya x jejak kaki ke Kelantan & Terengganu nih.. last pegi seingat saya masa sekolah menengah... lama gila oooo... 

Yeayyy....tak sabar nak kesana...hihihi... 


cik abg !!! awak mesti rindu kat kite nanti kan..:p (motif letak gambar ni?? kengkonon tgh merindu la tu...:p)



En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

5 comments:

  1. Lynda pulak malam ni turun Alor Setar then ada anganan mau ke Penang..Shu pulak takde..ehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala lynda..xde rezeki kita nak berjumpaan... next time insyaAllah..nanti mai wedding shu tau..:)

      Delete
  2. wah best ni.....syok kan dpt spend time dgn depa especially my best fren (mak)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yani...kan.. tu la saat yg paling best...:)

      Delete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers