Friday, October 12, 2012

Cuti-cuti Kelantan & Terengganu ~ Part 5 (Pasar payang)

Salam semua...=)

Day 3 @ Terengganu...

Seawal jam 9am kami ke Pasar Payang... tempat wajib kalau ke Terengganu... sapa2 nak sopping sutera, kain batik,baju kelawaq leh la singgah sini...

Sesampai je kitaorang breakfast dulu... kat tingkat atas pasar payang ade foodcourt... so, memandangkan mak labu dok teringin Nasi dagang... kami singgah kedai kakak ni....


kedai no. MN 30

Saya recomended kat korang kalau ke pasar payang singgahlah kedai kakak ni... dia punya nasi dagang, nasi kerabu, nasi lemak & laksam adalah super best!!! tak tipu tau... layanan pon sangat mesra alam...


Nasi Dagang...

Laksam..dia letak belacan seketoi..takot tgk..tp, mmg sedap...

Nasi Lemak Ikan Tongkol...

Nasi Kerabu...

Pas habis makan, mulalah sesi soping menyoping... kat sini sutera dia semua cecantik sgt... gila jugak tengok...






Kami jumpa Iqram Dinzly kat sini... tapi, tak ambik gambaq pon.. sebab????

Kitaorang ade selisih bahu ngan dia..tapi, sikit pon tak toleh...menonong jer jalan...mcm sombong.. huh..malas la nak ambik gambaq.. kalau dia de senyum2 sikit ke.. boleh la jugak wat muka tak malu mintak sign..(hahaha...sign la sgt..sorry tak minat..:p)..






En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

1 comment:

  1. nasik dagang & laksam memang wajib makan.. and pasar payang memang wajib singgah ketika berada di terengganu! :D

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers