Friday, October 12, 2012

Cuti-cuti Kelantan & Terengganu ~ Part 6 (Masjid Kristal)

Salam semua...=)

Cite cuti2 kelantang & terengganu lom habis..hehehe... meh nak updates lelaju bg cepat habis...hehehe...

destinasi seterusnya ialah ke Masjid Kristal... mula2 tu cari Masjid Kristal dalam GPS xde plak..ish kat mana ni??? teringat kak Mimy Abg Megat org ganu kan..terus text dia tanya.. kat mimy cakap kat area kampung losong... cari GPS kampong losong pon x jumpe... pastu tanya org la.. rupanya masjid kristal ikot signboard Taman Tamadun Islam upanya.... then dlm GPS masjid kristal ade.. cuma dia tukar ke bahasa omputih..alahai...

Setibanya di Masjid Kristal, cuaca ya Allah.. sangatlah panas lit lit... tapi, kalau ambik gambo mmg cantik la kalau cuaca camgini.. tahan jer lah....


see!!!..betapa cantiknya gambaq ni..dengan langit membiru... tapi x cantik skit sebab kat kubah tu diorg tgh wat renovation...




alalala..sweetnya mak abah...:)





tgk la... ni la yang dikatakan acu borek aceh rintik...hihihi..pose kami sama kan..:p

kita tonggek skit...:p

Gambaq banyak gi..tp, semua letak kat FB...

Lepas ni kite ke Muzium Terengganu plak yer..=)


En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

3 comments:

  1. cuti - cuti malaysia .best nya berjalan2...

    http://shafw4n.blogspot.com/p/bloggers.html

    ReplyDelete
  2. next time kalau turun ganu. make sure pegi tengok masjid kristal nie during night time.. lagi cantik sbb masjid akan bertukar-tukar cahaya lampunya! :)

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers