Wednesday, October 17, 2012

Sapa kat sini yang pernah pegi Perhentian Island ???

Salam semua...=)

kat sini sapa yang penah pegi Perhentian Island... saya nak tanya ni... ape beza Pulau Perhentian Besar & Pulau Perhentian Kecil  & antara dua tu mana yang lagi best ???

Yang penah pegi tu roger2 la kat saya yer.. mana hotel @ chalet yang best2...

Kerjasama dari anda amatlah saya hargai...

peace...=)




En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

7 comments:

  1. perhentian besar tak pernah pergi. perhentian kecil pergi. if u rajin sila tengok blog i. hehe. June 2010.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala eri-chan..nape shu cari x jumpak..leh bagi link tak?

      Delete
  2. x pernah pi lagi...tp dengarnya best..ajak la along ni ha..nak jugak join..kalau pi sorang nanti org kata apa plak kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. along..hehehe..boleh2 jom kite gi sesama..nak?

      Delete
  3. x penah g....syu nk g ye? nk join hehehehe

    ReplyDelete
  4. Penah gi thn 2010..pd sy perhentian kecil lagi happerning & byk choice..klu perhentian besar ni sesuai utk mereka yg nk honeymoon..privacy..

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers