Thursday, October 11, 2012

Cuti-cuti Kelantan & Terengganu ~ Part 2 (Pekan Rantau Panjang)

Salam semua...=)

Sesampai jer kelantan kami ke pekan Rantau Panjang dulu... soping2... xde pe yg best sgt kat sini... saya rasa cam kat padang besar perlis pon ade....





cecantik maxi dress kat sana...


Lepas abis soping.. kami teruskan perjalanan ke Kota Bharu.. time ni penat dah... sebab drive dekat2 7jam... sampai jer pekan Kota Bharu kami terus check in kat PCB Resort...


 masa ni kitaorg dah nak check out....


Malamnye keluar gi soping lagi kat Wakaf Che Yeh... malam tu plak kan ade bola Kelantan VS Selangor... saya terjebak plak..hihi.. diorang dok soping, saya ngan abah lepak kedai kopi tengok bola..boleh gitu?? hahaha... pastu kami dinner kat PCB (Pantai Cahaya Bulan) jer... saya order Binatang celop tepong (bak kata kak Inachik) tapi, hampeh..x sedap langsung... sebenarnya nak makan kat ganu jer.. tp, saja nak try... sgt mendukacitakan.. tak rekemen korang kalau nak makan makanan celop tepong ni kat PCB....

Pastu balik resort terus tido... penat wei....

Day 2...

Bangun awal sebab kami nak bertolak ke terengganu plak....

Sebelum bertolak ke Terengganu, kami singgah Pasar Siti Khadijah....




 nak ape semua ada kat sini...


Serius saya gtau... saya xminat sgt kalau shopping camgini... korang jalan saya rileks jer kat kerusi rehat...hihihi... xtau la.. xde mood nak bersoping kot...

Ok tu jer..nanti saya cite apa kami buat kat Terengganu plak...babai.. =)







En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

7 comments:

  1. Makkk aiii
    Heaven nya...
    Pasar Rantau Panjang ek? Nak try pergi la nnt

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagi yg minat shopping mmg heaven.. pegi la dear..:)

      Delete
  2. bawal kerawang santek-santekkk.....

    uhmakaiiii

    bestnya shud,jenjalan negeri chek siti wan kembang...syurga beLibelah :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg sgt cantik kak.. harga pon boleh la..nak kata murah pon tak..mahal pon ak..hihihi..

      Delete
  3. BAIK ORG PENANG la dh smp pasar rantau panjang. akak yg oghe klate ni pon x smp lg. apatah lg pcb. kesian x?

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers