Thursday, May 6, 2010

HA????? EXCIDENT !!!!

Semalam aku cita kat korang Fairuz demam kan...

Semalam dia call aku... dia xcident masa balik keje... tapi x teruk la.. cuma luka2 kecil jer... alhamdulillah... nasib baik sikit jer...

Aku terus kecut perut bila dia kata dia xcident... tahun lepas excident jugak... ish.. aku risau betul la dengan buah hati pengarang jantung aku sorang ni... pasni nak suruh dia ambik lesen keta jer la.. pastu beli keta sebijik... amboi aku ni... senang cakap no.. ingt dia chop duit ka....
Aku xmo suruh dia beli keta.. sebab nanti bila kami dah kawin...pakai jer keta aku tu... xpayah nak pakai 2-3 bijik keta.. membazir jer... kan...kan...

Apa2 pon, aku bersyukur.. Fairuz selamat.... Alhamdulillah....

8 comments:

  1. Nasib baik takde pape...
    naik moto ni mmg bahaya la....
    ke, encik fairuz tu suka menyelit2 n bw cam mat rempit....hihihi...(jgn marh ye kekasih ati fairuz)...

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...
    encik fairuz setahu shu..so far dia adalah seorang penunggang yg berhemah... serius.. hehehe... lagipon semalam excident bukan salah dia.. org langgar belakang dia...
    shu x marah la tin..hehehe...

    ReplyDelete
  3. takut naik moto... dulu harti2 pi sekolah tumpang naik moto uncle huhu

    ReplyDelete
  4. syukur dia ok..skrg mcm2 berlaku shu..better la suruh dia bawak keta..bahaya moto nih...

    ReplyDelete
  5. lady takut nek moto..hehehe..
    shu untill now dok nek moto lagi. kdg2 dtg keje pon nek moto.. jiwa berani..hehehe...

    lisa,
    alhamdulillah dia ok.. shu xnak la paksa dia lagi..coz lom jadi hak shu.. nanti bila da kawen.. shu suh dia nek keta gak..hehe..
    tapi nek moto ni best... berangin jer... hehehe..

    ReplyDelete
  6. alhamdullilah xda apa2...ish2 tue la..risau kan..naik keta pun risau naik motor pun risau...huhuhuh....

    ReplyDelete
  7. uish! sib baik.. alhamdulillah.. tak der apa2 kann.. tak pe esok2 suruh dia nak kereta jerk... selamat sikit..

    ReplyDelete
  8. kak yus & kak neena... alhandulillah kan...syukur..

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers