Thursday, August 26, 2010

Cantik Tak?

Wah.... tajuk cam cite kat Astro Ria kan !!! bersama Eric Leong tu....:-)


Cantik x layout baru saye???? LAYOUT PON NAK RAYA GAK..bersesuaian ngan warna hijau kan....


K lah.. saye nak gi memasak tuk sahur esok... nak masak esok pagi takut x terbangun plak saye...hehehe...


K lah.... Salam... Daaaa.....



8 comments:

  1. lawa lo baru.. sempena ramadhan n nak raya ni seswai kaler hijau gitu hhe

    ReplyDelete
  2. nice...cOOOllll...sejUk mata memandang....shud rajin tukaq ......jelesnie..akak dh malas..sebab satg banyak koding nak kena kOpi then tampai-tampai...malas...ehehehe

    BTW shud, memang CUNNnn cam tuan dia laa...eeehehehe

    thn nie raya tema HIJO erk???

    ReplyDelete
  3. chantek.. hijo in the jungle.hehe.

    ReplyDelete
  4. hijau gitu...... mesti tema baju raya tahun ni pun hijau kan....

    ReplyDelete
  5. sejukk jer mata singgah kat sini..Lisa je pemalas lipas nak buat layout baru..bukan apa..malas nak repair..nak plak tang nuffnang tu...

    ReplyDelete
  6. cantek sejuk jer mata memandang ehehe selamat berbuka

    ReplyDelete
  7. thanks semua.... blog pon nak raya gak...hehehehe....

    posh ~ selamat berbuka...:) berbuka kat hotel lagi ke rini? bestnye....

    ReplyDelete
  8. comel2..cntik2...meriahnye umah shu ye..siap cat ijau lg nii...ngan background lagu raya...

    mmg rasa nk lepak sini lama2...dgr lagu raya..hehehe...

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers