Tuesday, August 3, 2010

Seronok2 Sangat..Balik Umah Meragam...

Ni nak cite pasal AbgLong Farish.... Kat Lubuk Jong, dia la yg paling seronok mandi... sampai tenggelam 2kali pon x serik.... Sampai dia cakap kat acu dia.. Acu... esok kita pi mandi sungai lagi yer!!!.... hahahaha....yer la tu AbgLong....

On the way balik tu.. dia da siap lena dalam keta.... sampai terkencing2 dalam suar.... sejuk sgt kot...hahaha...(habisla kusyen keta acu...huhuhu...)

Sampai jer umah.. dia dah mula meragam.... biasa la kan budak2.. kalau seronok sgt tu..balik kang nak meragam jer la..... pulak tu kita kejut dia time dia nyenyak tido...mau x mengamok...Tok Ayah pujuk pon dia x makan pujuk tau...kalau x dia GENG sangat ngan Tok Ayah dia tu.....pasang !!!!!

Korang tgk la aksi dia...


P8012712

uwaaaaaaaaaaaaa...............

P8012713

AbgLong x malu..nampak nenen...hehe...

P8012707

aku ambik gambar dia..lagi dia marah..terus tutup muka...haha..

P8012702

wah..makin ganas nih...

P8012701

sudah2 la tu abgLong....

P8012709

Adik Qaseh sampai heran tgk abglong dia....

P8012708

Ape kena lah ngan abg aku ni.....tgk adik Qaseh...maintain jer!!!!!


8 comments:

  1. hahahaah,,,dia ok syok lena mimpi mandi ayaq sejok..tetiba gerak dia..mahu dia hanGin jaaa..sian abaNg LonG..

    ReplyDelete
  2. ahaha.. awat tu sis syu.. mengamok cemacam jer.. ahaha.. nak nenen..ayoo uyo.. cumei jer tngok si Qaseh tu erk... ushar abg dia cemacam jer

    ReplyDelete
  3. ada petua untuk pujuk bebudak ni.. kasi coklat aiskrim.. setel!haha

    ReplyDelete
  4. seronok sgt tu...alala tomeinyer geram aku tngk hehe

    ReplyDelete
  5. hahaha budak2 memang cam tue..nak2 lak depa lena dalam keta..pastue dah sampai umah..tidoq xpuaih teruih buat perangai kan...

    ReplyDelete
  6. Shiu Shinju: sian abg long....dia pnt tu....hu3....

    ReplyDelete
  7. alahaii.. ciannyer dia... biasalah.... kalau dah seronok sangatkan... camgitu lah... :D

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers