Tuesday, August 17, 2010

Rindu kat Si Comel ni....

Salam Selasa...

Masuk hari ni dah seminggu aku x jumpa my lil princess Qaseh Hurin.... Pastu dengar plak semalam dari Papa dia.. Qaseh demam... Alololo... ciannyer sayang acu ni....

Rasanya Qaseh demam mesti sebab si "binatang" tu.....

Huh..agak kasar ayat diatas kan... tapi, mmg binatang pon...

Aku nak tanya korang ni.. korang penah tgk 1 binatang tu.. nama dia CALI... bagi yg xtau..meh aku nak cerita sikit pasal "binatang" ni....

Rupa binatang tu camni...

Photo 8365

CALI adalah sejenis serangga yg kecik mcm semut..tapi berbisa ok... kalau dia hinggap kat kulit korang.. dia akan meninggalkan bisa & bisa itu akan membuatkan kulit korang seakan2 melecur & bernanah...macam ni...

Photo 8372

CALI ni selalunya banyak kat kawasan sawah bendang... Abang Zaki aku selalu kena CALI ni...berbekas2 badan dia... terbaru Abang Zaid aku kena kat mata.. sampai MC 2hari... & Farish pon kena kat belakang badan...

Abang2 aku ni diorang dok kat kawasan yg ada sawah bendang... sapa yg tau...kat Telok Air Tawar nuuu...tapi, kat kawasan umah aku xde binatang ni.. Alhamdulillah...

Mama Qaseh cakap Qaseh pon terkena sikit bisa CALI tu kat belakang badan dia.... tp, x banyak sgt la.. sib baik kan.. tp, biasala budak2 kecik ni antibodi diorang x kuat kan....

So, untuk Qaseh Hurin Intisyar sayang acu...get well soon ok... acu saaaaayang Qaseh....♥♥♥♥♥♥

Acu rindu nak dukung & gomol2 Qaseh tau... macam ni....

P7092473

P7022403



P8012672

Acu nak tgk Qaseh seronok macam ni....

Note : Si Farish plak demam... sian abg long... bak kata pepatah ~ Cubit peha kanan..peha kiri pon terasa... huhuhu.. get well soon abg Long... sayang abg Long..♥♥♥♥♥♥


6 comments:

  1. semoga semuanya sihat sentiasa..mcm2 kan..

    ReplyDelete
  2. qaseh ngan farish demam sebab rindu kat acu diorang kot..hehe

    ReplyDelete
  3. muka qaseh kat gambar no 2 tu yg tengah tido tu sama cam marissa lah.. bibir dia sama jer..

    ReplyDelete
  4. Tapak Kaki ~ kalau betul alangkah bahagianya shu..hehehe...

    ReplyDelete
  5. Deqna ~ sama kan.. sebab tu la shu geram sgt kat Marissa... Kalau dua2 dok sekali.. mesti org ingt twin..hehe...so sweet...

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers