Saturday, August 21, 2010

Rumah terbakar panggil bomba..

Kalau korang nak tau... Si Farish ni obses dengan keta Bombo....Ape2 pon mesti bomba tu x terlepas disebutnya.. kalau kuar gi mana2.. nampak jer keta bomba... dia akan jadi x keruan... mainan kat umah..kebanyakkan semua keta Bomba...

Penah hari tu.. blogwalking kat blog kawan2.. Si Farish ni.. dok atas riba aku.. konon nak temankan aku blogwalking... Sampai jer kat blog
ERYN... entry YANG NI... dia suda nampak itu Keta Bomba... Menggelupor nak sebijik & sebijan cam dlm gambar tu...hahaha... tgk !!! betapa OBSESnya Si Farish ni ngan Keta Bomba.....

Myb.. bila Farish da besar nanti... dia nak jadi Ahli Bomba kot yer !!!.. ok jugak kan....:)

OBSES punya pasal.. dia dah menghafal lagu ni.....


Tapi, takat tu jer yg dia tau.... Acu dia sekarang ni.. tgh dok ajar dia lirik seterusnya.. tp, Farish still x dapat catch up... xpe...pelan2 kayuh..hehehe..:)

Ada lagi video yang akan menyusul pasal si Farish ni.... So, watch out !!!! :)

Note : Semalam. acu dia ajar lagu "PUKUL BERAPA DATUK HARIMAU"... hehe... "so kampung la acu ni..."..... hehe..:P

8 comments:

  1. Shu Shinju: murni cita2 tu.....blh tabur jasa pd masyarakat!

    ReplyDelete
  2. rumah terbakar panggil bomba..hati terbakar sape yang tahu..hahaa. tak de kena mengena..

    ReplyDelete
  3. perghh kalO DAK FArISH NI JADIK bOMBA.....MAHU DIA.... foKus sentiasa.sebab dia mmemang minat Bomba...dia bekenan KETEBOMBA ADAM erk.....nanti suh acu beLi satu k

    ReplyDelete
  4. Tapak Kaki ~ aik.. cam something je ni..hehehe...

    ReplyDelete
  5. Kak Nida ~ Acu dah beli... pi kedai bajet.. Kedai RM2.. hehehe...

    ReplyDelete
  6. bagus laa kecik2 dah ada minat sendiri..=)

    ReplyDelete
  7. deena ~ lepas ni xtau cite2 ape plak yg dia nak jadi... hahaha..

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers