Friday, October 21, 2011

Coq Keria + Teh O Panas = Terima Kasih MAK !!!!

Salam Jumaat...

Semalam dalam kebasahan balik keje sebab hujan yang lebat... baju ujan tak bawak.. nak tunggu bawah jambatan kat terminal ferry tu rasa boring plak... kalau tunggu bawah jambatan tu ade kopi o free ke takpe gak..hihihi...

So, buat keputusan redah jer ujan... cam best la plak.. dah lama tak mandi hujan... hihihi... sampai jer umah nampak Coq Keria ngan Teh O Panas atas meja... waaahhhh... terus rasa nak terkam.. tapi, oleh kerana dalam kebasahan... anda diwajibkan masuk terus bilik air & mandi..kalau tidak anda pasti akan demam yer cik shuhadah...:D

Lepas siap2 mandi tak tunggu dah..bersila depan TV tengok cita Soffiya TV3 sambil layan cok keria MAK + teh o panas...



TERIMA KASIH MAK !!! MAK MEMANG BEST !!!! (jangan jelous !!!) :p





En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

5 comments:

  1. sedapnya minum petang..sempat tu sambil layan soffiya..

    ReplyDelete
  2. OMG....mmg sedappp!!!

    air liuq da meleleh niii

    ReplyDelete
  3. dah lama tak makan kuih keria.. nampak keria mak shu memang sedap lah

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers