Tuesday, October 25, 2011

TAHNIAH & ALHAMDULILLAH..

Salam semua...

Hari ni cam tak berapa banyak keje... mood pon malas..nak updates blog pon malas... nak makan pon malas...(ohh..saya puasa hari ni..)..boleh dikatakan semua malas...

Disebabkan malas..keje pon tak jalan... so, saya flashback balik entry2 saya yang lepas2... buka entry bab  kawin..tengok kawan2 yang dah selamat mendirikan rumah+tangga..tetiba teringat kawan saya sorang ni... bakal jadi ummi next month... terus call nak tanya khabar... rupa2nya... dia baru hangat2 keluar dari oven labour room... baru lepas bersalin baby boy... alhamdulillah...

Tahniah diucapkan kepada USTAZAH ABIDAH atas kelahiran putera sulung...



Nanti aku pi melawat hang na....:)


POSE SPECIAL dari saya tuk SEMUA.....:)


pic ni pon hangat2 keluar dari oven...hikk.hik..:p




En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

4 comments:

  1. tahniah..mcm baru jer lagi dorang kahwin kan..seronok dgr org dapat anak ni..

    ReplyDelete
  2. hehehe..sume pun mls ye....

    Alhamdulilah...tahniah utk perantin baru...tuan punye blog bile lakk

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers