Friday, October 7, 2011

SHAWL TUTORIAL...hik...hik... (atas permintaan & diupload setelah 4juta5ratusribu3puluh5juta kali PIKIR !!!)

Salam semua....

Video ini dihasilkan dah hampir 2 bulan... malu nak upload..sebab saya tak pro pon pasal pemakaian shawl ni... oleh sebab adik comel Iryani Rahman suruh gak saya upload..maka dengan muka tebal tahap 44kali ganda... saya uploadkan jugak...hihihi...

senang sgt tutorial ni... rasa dah ramai yang tau..kan..kan..kan..

So, video ni khas buat Iryani Rahman...:D


Di minit yang ke 0:50-1:10 ~ apa yang saya ingin katakan adalah inner yang saya pakai tu takde awning... so, saya lipatkan sikit tuk nampak shape... alahai...susah sgt ke nak sebut benda tu cik Shu oiiii...hihihihi...



Jika ade salah & silap harap dimaafkan... diulangi..saya tak pro ok... hihihihi...



En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

6 comments:

  1. yeah..yeah...dpt dengo sore dia... :)

    ReplyDelete
  2. Boleh la post kat youtube pasni SHu
    Ramai yg nak blajar pakai shawl nih..

    ReplyDelete
  3. pun ada mintak alin marlini buat tutorial pakai shawl..OMG..me sangat malu mau tyg muka ini..hehehehe

    ReplyDelete
  4. ok la ni shu,....pada along ok..cantik...

    ReplyDelete
  5. nie gambar 'passport' kat nasi ketam tue kan...cantik..

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers