Monday, October 31, 2011

Pakai Tudung Mahal.....KO ADE??????

Salam Isnin !!!!



Mahal ooo tudung ni...sepasang RM85... ape ke nama tudung ni...Mawar by Fareeda.. terketaq2 nak bayaq hokey !!!!


amacam cantik tak? ade nampak lain tak muka saya ni... ade orang gtau kat saya..bila pakai tudung ni.. muka kita otomatik jadi lawa... & kita makin berkeyakinan diri... saya rasa biasa ja..hihihi...


Hakikatnya..tudung tu bukanlah hak milik saya... tumpang menerai jer.. tuan punya tudung ni adalah kak anie, kakak ipar saya...hihihi...dia pon cakap biasa jer..saja beli sepasang nak try...:)

p/s ~ biar pakai tudung RM10...tp, kite tetap rasa gorjes kan !!! tak gitu kawan2????

En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

6 comments:

  1. omak aiiii
    bapakk mahai..
    tudung fareeda rupernya..
    patot leee

    ReplyDelete
  2. kenapa mahal sgt mcm tu? tgk cam bese je. hm... maybe sbb jenama kot kan?

    ReplyDelete
  3. ko ader?? aku xder pun...hahahaa ;p
    gurau jer kak...
    suker tgk org pakai tudung mcm ni comey2...
    kte xsesuai kot...setia pada bawal jer hehee

    ReplyDelete
  4. sgt betul shu...along rasa shu x sesuai la pakai tudung ni..along lagi suka shu pakai tudung yang sebelum2 ni...

    ReplyDelete
  5. glurppp...rege dia blew tahan...

    ReplyDelete
  6. toksu selalu cakap kat akak...suaq jeans rega ratus2 leh beli..tudung hat mahai skit xmampu...kekekekekke....tapi tue la..pakai tudung rm10 jerk mampu...hehehehehehe

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers