Tuesday, October 18, 2011

Lovely Note From My Nur Farhain Natasha.....:)

Salam...

Masa kemas2 bilik semalam, terjumpa 1 note dari anak sedara saya, Tasha..

Note ni dia kasi masa hari saya bertunang 5 bulan 2 minggu 3 hari yang lepas...

Saja nak share ngan u ollss kat sini...


word atas sekali tu "spa n biuti" sebenarnya adalah "Spa And Beauty" ie. kengkonon dari Spa milik Ibu dia...dia kan mam besar spa tu...hahaha... tak menahan bila tgk balik note ni... siap berpatriotik... kami anak malaysia bagai...:D

siap lukis rupa acu dia & bakal pak ucu dia...kakakaka...

Apa2 pon, saya simpan note ni sebagai kenang kenangan... :)


Acu saaaayang Tasha so much hokey !!! :)


En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

11 comments:

  1. tak menahan siap ada hari 5 bulan 2 minggu 3 hari.. hehehehe... sebijik mcm mekchu zaman muda2 dulu.. muda? ehhhhh....

    ReplyDelete
  2. dia sgt syg hokeh kat acu dia..smpi leh tulis gitu...acu baik ni

    ReplyDelete
  3. heheh lawa lukisan dik kekek
    bgus tasha...cmni laaa bru bgge jd ank malaysia kaann

    ReplyDelete
  4. ade iras shu la muke tasha, cuteee sgt! spa n biuti tu yg menahan tu, heee~

    ReplyDelete
  5. Tasha sgt cerdik..give mem 5...hahaha....Tasha mcm dania la..suka buat benda2 ni utk sampaikan msg..

    ReplyDelete
  6. Mesti spa tu ada jual produk D'Putih tu..Hiks~

    ReplyDelete
  7. sgt-sgt precious la surat nih... haruss simpann...

    ReplyDelete
  8. heheheeh chomelnyaaa...gambar perempuan tu ada tahi lalat lah...

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers