Friday, August 12, 2011

MAHAL @ MURAH??? TENGOK BUDJET LA WEI !!!!!

Salam...

Just nak tanya pendapat korang...

Now, macam2 jenis tudung keluar..mcm2 design... aku nak tanya korang 1 jer...

Korang boleh ke beli sepasang tudung yang harga dia RM100++??... bagi aku.. aku tak mampu... mahal giler aku rasa.. aku taknak tagline "biar papa asal bergaya" tu ditujukan tuk aku... sebab aku rasa tak berbaloi langsung.. memang la diorang kata "mahal tp brkualiti".. tapi, kalau dah tak mampu..tak payah berangan la cik Siti Shuhadah...

Aku pakai shawl or tudung RM10 pon aku dah rasa gorjes... paling mahal tudung aku beli pon dalam RM40++...

attachments_2011_02_16-1
aik...apsal gambar en.tunang terselit kat situ??? hihihihi...

Tapi, kalau dah duit berkepok2..taktau nak wat gapo... yang tu xleh nak kata pa la yer...:)

Sekian...


p/s - pepatah melayu..ukur baju dibadan sendiri..bukan badan org lain..ehehe..:p





En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

6 comments:

  1. dengan 100 saya sanggup beli tudung seploh hengget x 10! hehehee...

    ReplyDelete
  2. kan kak inaacik kan... tak kosa nak beli sepasang tudung ngan harga 100++.. kite gojes jugak pakai tudung rm10 kan...kan...kan...

    ReplyDelete
  3. akak pn tak pnh lg bli tudung memahal ni.plg mahal tak lbh dr 50.tu pun rase tak sampai 2 lai.ehehe...bukan pakai mahal org nk dtg belek pun tgk tudung apa.yg pntg sndiri rase gojes..ehehe...

    ReplyDelete
  4. akak pun xpenah beli tudung mahal2..sebab akak rasa lebih kurang jerk pun...oooo maybe orang yang biasa pakai hat mahal2 taw beza tudung mahal ngan tudung murah...

    ReplyDelete
  5. tudung murah ke mahal ke...yang pntg cantik di pakai...tgk aida khalida jual RM100..eeeeee ngeri selendang je tau...klu ada duit tak tau wat pe blh la kan

    ReplyDelete
  6. Setuju!!! shawl 10 hinggit, 15 hinggit pon dh cukup gorjes, kan kak...hihi..

    tp kalo byk duit xpe....=))

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers