Thursday, August 11, 2011

Menu Berbuka 10 Ramadhan

Salam 11 Ramadhan...

Finally, ade jugak menu berbuka kan..selama ni asyik menu bersahur jer..hihihi...

Semalam, balik keje rasa rajin plak nak masak apa2 tuk berbuka... pagi2 dah pesan kat abah soh pi cari kerang..sebab cik shinju nak buat Koew Teow Kerang... :)

Pastu tengok plak Buah Melaka kat entry kak neena..rasa teringin nak buat... sebab itu kuih favorite MAK kite...

Makan terhasillah....

P1010347-1
KOEW TEOW KERANG

&

P1010339
BUAH MELAKA

Percubaan pertama buah melaka adalah terbaik...lembut, gebu, liat elok dah...tapiiiiii....... ni yg tak syok nak gtau ni...hihihihi...nyiok dia masin skit...hihihi...garam terlebih kot... but, dimaafkan sebab puasa kan... camner nak rasa...:p
yang lain terbaik...yang penting MAK kite sukaaa....:)
(nyiok dia tak berapa cantik kan...nampak hitam2 skit...)


Amacam???? terliur tak??? hihihi...tak kot kan..:)




En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

8 comments:

  1. pandai buat onde onde yer...sedap!!!

    ReplyDelete
  2. pandai buat onde onde yer...sedap!!!

    ReplyDelete
  3. taun nie xmakan lagi buah melaka...nanti nak buat jugak la...

    ReplyDelete
  4. bagusnya anak dara ni...
    RAJIN tau!

    ReplyDelete
  5. aku suka gak makan buah melaka tu... hm

    ReplyDelete
  6. lenkali mtk kelapa putih je tau..pandai dah tu buat onde2..semakin nak dkt kahwin ni semakin rajin masak nampak? mesti jadi menantu kesayanganlah sok2 ni..hehehe...

    ReplyDelete
  7. @Shu Shinju memang tak lawa sgt. heran i asyik maen rambut je dalam vid ni. time buat tuto xde pulak. nebes nak bg vid kat orang pro. haha. thanks btw.

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers