Tuesday, August 16, 2011

SAYA ADA GELANG BESAQ PUNYERRRR !!!!!!

P1010469
gelang pemberian dari MAK & cincin pemberian dari en.tunang...


Tapi, nak cerita pasal gelang... sampai hari ni dah taktau berapa orang tegor aku pasal gelang ni...

Situasi 1 : Ni kalau jual... mau ada 7-8 ribu ni... tak mau jual ka? leh wat belanja kawin nanti..

Situasi 2 : Tak takot ka pakai gelang besaq2 camni... sekali "dia" rentap..taktau la...

Aku paling takot adalah situasi 2. Lebih banyak yang tegor Situasi 2 instead of situasi 1.

Paling latest pagi tadi masa atas ferry nak mai keja. Ada pakcik tu tegor aku... "Nak, tak takot ka pakai gelang ni.. Nak dah la nak moto.. sekarang ni nak dekat raya plak.. bahaya ni..."

Aku cakap kat pakcik tu "Eh.. selalu saya tutup ngan sweater pakcik..ni sebab hangat..tu yang tarik skit lengan baju ni.."

Baik tol pakcik tu... siap bagi tazkirah skit kat aku sementara ferry nak sampai ke terminal...hihihi...

Sekarang, aku terpikir cam nak bukak jer gelang ni simpan dalam peti besi sat..sebab ramai yang tegor.. takot plak aku... huhuhu...



En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

6 comments:

  1. mami jarum naaaaaaaaa....hehehe...akak tak bape minat gelang emas...sbb tu tangan kosong je...pakai time wedding je...kalau shu nak simpan makseure kena zakat tau...bukan senang nak berhartakan emas ni...zakat emas jgn lupa...wajib

    ReplyDelete
  2. kena ati2 taw...tp mmg tak digalakkan pakai bahaya...kecuali kalau specel occasion..

    ReplyDelete
  3. simpan la shu,..sekarang mcm2 kan...by the way pakai masa special occasion jerk...

    ReplyDelete
  4. berhati2 yer shu...rasa tak selamat hanto bank jek...tak pening...saya bab2 keselamatan ada gentar sikit ler...anthing pakai ke tak ke harap shu hati-hati... ;)

    ReplyDelete
  5. bonda pun dah xpakai skrang nie..buka dah...bukan setakat rantai tangan ja..ngan rantai leher skali bonda xpakai dah...ntah la...amani nyer rantai jerk xsempat buka..hari tue buka gelang kaki dia ja..huhuhu memang dah tertulis bukan rezeki amani la kot rantai tue..sedey..sob..sob.

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers