Thursday, August 4, 2011

WAWA Selamat Melahirkan Baby Kembar 4

Tanggal 29 Julai 2011, WAWA selamat melahirkan baby kembar 4 yang comel2 belaka...(i guess..)

Dulu orang bagi boipren kucing parsi yang gimok, comel, bulu lebat lebih kurang camni....

v
v
v
v
v


tapi, WAWA taknak..jual mahal konon... asyik nak bunyi jer...dekat jer nak bunyi....

pastu, dah jatuh cinta plak ngan kucing kampung... terus wat project...dah termengandung....

dan sekarang dah ada 4 ekor anak....

v
v
v
v
v



Bukan main kuat suara anak2 si WAWA ni... & sekarang..WAWA bawak anak2 dia tido bawah katil aku... bila malam jer.. dok mengiau tak habis2.. WAWA ni pon satu hal... dah ade anak taknak jaga plak... dibiarkan jer anak tu lapo... ko ingat wawa...ko tu bukan anak dara lagi...ko ade tanggungjawab... jangan asyik dok melilau jer kerjanya....

tido bertindan-tindan....

tak tau nak kasi nama ape kat 4ekor ni... korang ade idea tak...bagi nama yang sedap2 skit eh....thank you...:)








En. Raksasa VS En. Otomen... Sudah Baca Harap Komen !!! :D

9 comments:

  1. Cantik si wawa tu..patutlah jual mahal...

    Kalau di namakan sang setia, datanglah berbagai godaan..cinta tetap tak berubah.....

    ReplyDelete
  2. aduiii...ingat wawa mana plak yg bersalin kembar 4..gigih pi klik cepat2..sekali kucen...ishhhhh...

    ReplyDelete
  3. tomeinyer tahniah dpt baby tomei sgt...

    ReplyDelete
  4. bagi nama kampung sedap gak...

    ReplyDelete
  5. tak pernah dgr nama kucing wawa.. terus eksaited sekali kucing daaaaa....

    ReplyDelete
  6. hmmmmm nama apa yang clasic nyek....

    ReplyDelete
  7. comel la kitten suka sgt ngan kucing

    ReplyDelete
  8. wahhhhh...sokakkk tengok kucing dlm komputer berbanding real..ehehe sebab jiran sebelah saya punya pasal la ni..hehhehe

    sebab nama maknya wawa so anak2 nya buleh letak wa lawa, wa putih, wa black dan wa belang...akekekekek

    ReplyDelete
  9. ya ammmpoonnn!! comeyy nyaaa!! nie kalau en. teman jumpaa nie abiss lah takmo lepass!!

    akak suker kuching.. tapi akak tak leh nak bela kucing sbb akak ade sinuss terukk.. so sangat alah ngan bulu.. uhukk.. uhuk.. en.teman lah kesian.. sbb dia sukerr gilerrr ngan kucing! huhuhu...

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers