Monday, June 7, 2010

Habis Duit Aku !!!!!!!!

Bila dah kuar berjimba tu... haruslah aku habiskan duit aku yg dah nak kering kontang ni...

See........

P6041982

pandangan sisi plak....


P6041983

cantik x kasut baru aku?????

memang harus aku beli kasut ni.. sebab.. kasut aku dah putus... aku pilih kasut ni.. sebab senang aku nak pelasak wat gi kerja...kalau nak gi kerja.. kim salam la kat kasut tumit tinggi aku tu.. dok sengap2 lam almari.. korang aku pakai time kenurik kendara jer... kasut ni habuan aku nak berlari mengejar ferry...hahaha...

P6041989

now, kasut ni da selamat berada dikakiku....wah..matching ngan baju tu...;-)

Sambil2 tu beli la sepasang baju tuk Qaseh....

P6031975

harga dia boley tahan gak...hahaha.... ikhlas tu tau....

P/S: tiap2 ari aku mengejar ferry..tp, badan ni xmo gak slim2....huhuhu...



4 comments:

  1. akak pun baru lepas terapi duit jumaat lepas kat jj..dugaan masuk time sales..yang xda duit pun dan2 jadi ada..hehehehe

    ReplyDelete
  2. Chumel!! I loiikeee the colour & design! :D

    ReplyDelete
  3. chomelnyaa baJu si qaseh nie...sok nie jenuh rambang mata....kalO bolew masuk jaa part baby gurls semua nak belI....

    ReplyDelete
  4. berjimba tu hape??? seems like berjalan2 ke?

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers